» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » امام جمعه مبارکه: نمایش قدرت 22 بهمن یک کار جناحی و حزبی نیست و برخاسته از دل مردم است
اخبار ورزشی - شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: نمایش قدرت 22 بهمن یک کار جناحی و حزبی نیست و برخاسته از دل مردم است

بهمن 21, 1394 0012

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان خواهد که ما حامی انقلاب اسلامی هستیم همان طور که در 37 سال گذشته در تمامی صحنه قدرت خود را به تمامی جهانیان نشان داده است.

امام جمعه شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس اظهار کرد: این نمایش قدرت یک کار جناحی و حزبی نیست برخاسته از دل مردم است که به جهانیان نشان می دهد ما می جنگیم و از شهادت باکی نداریم اما هیچ وقت از آرمان های خوذ حتی یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و همه جانبه برای تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا آماده ایم.

حجت الاسلام محمدی  با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در واقع پشتیبانی از اهداف انقلاب است، گفت : در راهپیمایی فردا همه اقشار حضور دارند و نسل جوان در کنار نسل انقلاب آماده حضوری پررنگ در این آزمون بزرگ هستند که نشان دهنده اتحاد مردم در تمامی اقشار و طبقه ها است. مردم با حضور در راهپیمایی باعث خشنودی امام زمان و روح پرفتوح امام (ره) و شهدای انقلاب می شوند به طوری که این روز برای دشمنان ما همیشه روز یاس و نامیدی است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب افزود: اگر ما نگاهی کوتاه به دستاوردهای انقلاب بندازیم متوجه پیشرفت و دستاوردهای بزرگ انقلاب می شویم به طوری که در خاوزمیانه و غرب آسیا کشور عزیزمان همیشه زبان زد بوده است به خصوص در بخش انرژی اتمی و در بخش پژوهشی ایران در میان کشورهای مختلف همیشه در جایگاه اول بوده است اما در گذشته ما در تمامی زمینه ها وابسته به کشورهای غربی بودیم اما در 37 سال گذشته ما به دنیا نشان دادیم حتی در بخش متخصص ما بومی سازی کردیم که به راحتی نمی توان از این دستاوردهای بزرگ انقلاب گذر کرد.

ایشان افزود: حتی در روزنامه تامیز آمریکا به پیشرفت ایران اشاره شده است و تمامی نظرپردازان غربی به تمجید از رشد اسلام در مقابل دین مسیح پرداختند که تمامی این افتخارات نشان دهنده انقلابی است که مردم انقلابی ایران به تمامی دنیا نشان دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×