» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » بخشدار گرکن : مردم بخش گرکن جنوبی و زیباشهر در خيابانها حضور چشمگير و دشمن‌شكني خواهند داشت
شهرستان مبارکه

بخشدار گرکن : مردم بخش گرکن جنوبی و زیباشهر در خيابانها حضور چشمگير و دشمن‌شكني خواهند داشت

بهمن 21, 1394 0012

بخشدار گرکن گفت: امسال هم خواهيد ديد كه به توفيق و فضل الهي مردم بخش گرکن جنوبی و شهر زیباشهر در خيابانها حضور چشمگير و دشمن‌شكني خواهند داشت.

شکاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس اظهار داشت : رشادت ها ، مبارزات  و ایستادگی های مردم در طول ت37 سال انقلاب در  تاریخ به ثبت رسیده است.

وی افزود : همین ویژگی های بی نظیر ملت ایران باعث شده که پیام انقلاب اسلامی به دیگر کشور های منطقه و حتی دنیا منتقل بشود و امروز شاهد آرمان خواهی بسیاری از مردم آزاده در سطح جهان باشیم و همه ی آن را نیز مدیون خون شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی هستیم.

شکاری با تاکید بر حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن گفت: سی و هشتمین طلوع فجر انقلاب اسلامی را، ملت ایران در 22بهمن در سراسر میهن عزیزمان و همچنین در بخش گرکن جنوبی و زیباشهر ,با حضور در راهپیمایی به تماشا خواهد نشست و حماسه ای دیگر را خواهد آفرید، پس مهیا باشید!

نبايد گذاشت اين حادثه‌ي عظيم استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به دست غفلت و فراموشي سپرده بشود؛انقلاب زنده است و به فرمایش مقام معظم رهبری,
ما در نيمه‌راه انقلابيم

وی در پایان افزود: امسال هم خواهيد ديد كه به توفيق و فضل الهي مردم بخش گرکن جنوبی و شهر زیباشهر در خيابانها حضور چشمگير و دشمن‌شكني خواهند داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×