» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مبارکه با 67 واحد آلوده‌ترین شهرستان استان اصفهان است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مبارکه با 67 واحد آلوده‌ترین شهرستان استان اصفهان است

بهمن 21, 1394 002

به گزارش پایگاه خبری شمس و به نقل از فارس ، شاخص آلودگی اصفهان برای امروز با ثبت عدد 73 وضعیت سالم را برای هوای شهر نشان داد. در بین ایستگاه‌های مستقر در سطح شهر نیز، احمدآباد بیشترین و دانشگاه کمترین عدد را با 79 و 64 به ثبت رساندند.

شاهین‌شهر امروز پاک‌ترین هوای استان را داشت و شاخص آلودگی آن تنها 5 واحد بیشتر از وضعیت پاک گزارش شد و در مقابل آن مبارکه با 67 واحد آلوده‌ترین شهرستان استان بود اما درمجموع وضعیت هوای استان بر اساس اعداد اعلامی سالم ارزیابی می‌شود.

هواشناسی استان نیز وضعیت هوای اصفهان را این‌گونه پیش‌بینی کرد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه پرفشار به‌تدریج از امروز تا فردا بر روی استان است. اما به دلیل وجود موج ناپایدار ضعیف در نواحی غربی، شرقی و شمال شرقی گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد و بارش پراکنده  پیش‌بینی می‌شود و در بقیه نواحی جوی نسبتاً پایدار به همراه وزش باد سرد انتظار می‌رود.

بر اساس این پیش‌بینی در روز چهارشنبه شرایط پایداری نسبی در سطح استان برقرار است که در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار آلودگی ایجاد می‌کند.

روز پنجشنبه با نزدیک شدن موج ناپایدار به‌تدریج شرایط افزایش ابر در اکثر مناطق استان و بارش‌های باران و برف در نواحی غربی و جنوبی و با شدت کمتر در مرکز و شمال شرقی انتظار می‌رود.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×