» انتخاب دهم » اسامی نامزدهای مجلس دهم در شهرستان مبارکه تا این لحظه
انتخاب دهم - شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

اسامی نامزدهای مجلس دهم در شهرستان مبارکه تا این لحظه

بهمن 20, 1394 0024

اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اصفهان تا این لحظه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس به نقل از خبرگزاری تسنیم، پس از بررسی نهایی احراز صلاحیت نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده استان اصفهان را در اختیار فرمانداری‌های این استان قرار داد.

فرایند ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از روز 28 آذرماه آغاز شد که به مدت یک هفته ادامه داشت. در این مرحله از فرایند انتخابات در مجموع 1015 نفر در استان اصفهان برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد صلاحیت 864 نفر در هیئت‌های اجرایی مورد تایید قرار گرفت.

بعد از این مرحله صلاحیت ثبت نام کنندگان از سوی هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت که در پایان این مرحله در مجموع صلاحیت 450 داوطلب در استان اصفهان تایید شد. در مرحله نخست 284 داوطلب و در مرحله دوم 168 داوطلب دیگر از سوی شورای نگهبان برای حضور در انتخابات مورد تایید قرار گرفتند.

براین اساس تاکنون صلاحیت 447 نفر از داوطلبان این دوره از انتخابات برای رسیدن به 20 صندلی مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان تأیید شده است.
استان اصفهان با 5 میلیون و 365 هزار و 450 نفر جمعیت 19 نماینده به همراه یک نماینده اقلیت‌های مذهبی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی دارد. در انتخابات پیش رو 3 میلیون و 856 هزار و 185 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

در این میان شهرستان اصفهان با 2 میلیون و 258 هزارو 920 نفر جمعیت و 5 نماینده بیشترین کرسی‌های مجلس را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است. بر این اساس یک میلیون و 740 هزار نفر از شهرستان اصفهان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هفتم اسفند هستند. در شهرستان اصفهان برای هر کسی نمایندگی مجلس 37 نفر در روز هفتم اسفند به رقابت می‌پردازند.

اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده تا این لحظه در حوزه‌های انتخابیه شهرستان مبارکه به این شرح است:
مبارکه

علی احمدپور، زهرا سعیدی، علی فخری، محمدعلی اکبری، جمالی حقیقی، محسن خدمتکن، حجت الاسلام علی شهریاری، مسعود صابری، حجت الله فروغی، مرتضی عطایی نکوآبادی، زهرا سادات امیری، مصطفی بابایی، زهره رحمت اللهی، رضوان ضیایی، مصطفی علیرضایی، سید محمدعلی هاشمی

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×