» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » 22 پروژه مختلف معادل 62 میلیارد و 30 برنامه فرهنگی اجتماعی در روستاهای بخش گرکن در حال انجام است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

22 پروژه مختلف معادل 62 میلیارد و 30 برنامه فرهنگی اجتماعی در روستاهای بخش گرکن در حال انجام است

بهمن 19, 1394 0019

شکاری بخشدار بخش گرکن جنوبی در همايش بزرگ حضور حداكثري مردم در انتخابات ضمن خیرمقدم به فرماندار شهرستان و مسئولان گفت: ما هر چه داریم از شهدایی همچون شهدای بخش گرکن جنوبی داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس، بخشدار بخش گرکن جنوبی در همایش بزرگ حضور حداکثری مردم در انتخابات همزمان با سی و هفتمین یالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بخش گرکن جنوبی گفت: ما با محکوم کردن رژیم فاسد شاه، به پاسداشت دهه مبارک فجر می رویم که مردم ما، در گذشته با شعار استقلال و آزادی جمهوری اسلامی به سمت اسلام طلبی رفتند و این شعار سرآغاز نظریه فقیه ما یعنی امام خمینی (ره) شد، به طوری که بسیاری از نظریه پردازدن دنیا به تمجید انقلاب اسلامی برداختند و از خودجوشی و اسلامی طلبی مردم در امر انقلاب تمجید کردند.

وی با پرداختن به بیان اندیشه امام گفت: اندیشه امام همچنان در رگ های وجود انقلاب اسلامی پا برجاست که بر پایه مردم سالاری، اسلامیت با عدالت و خدا باوری است و این سه شاخص همیشه سر لوحه مسئولین کشوری و شهری بوده است.

ایشان با تقدیر از عملکرد فرمانداری مبارکه گفت : بنده از زحمات فرمانداری مبارکه که کمک به ارتقای سطح تعاملات بین ادارات و بخشداری کرده است تشکر می کنم و این از دیدگاه های دولت تدبیر و امید است، دولتی که هیچگاه به جریان های حزبی تکیه نکرده است. همچنین از دیدگاه های دولت تدبیر و امید می توان به ارتقای سطح روستاها اشاره کرد.

رييس هيات اجرايي انتخابات بخش گركن جنوبي با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت : بنده نیز از تمام مردم به خصوص مردم بخش گرکن دعوت به حضور حداکثری در دو آزمون بزرگ 22 بهمن و انتخابات مجلس دارم تا با حضور حداکثری دوباره مشت محکمی به دهان دشمنان کشور عزیزمان بکوبند . هم چنین از زحمات فرمانداری مبارکه که با تشکیل سریع هییت اجرایی و جلسات معتدد با بخشدار های حوزه مبارکه در صدد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تشکر می کنم.

شکاری با اشاره به برنامه های آتی این بخشداری گفت : بخشدار بدون مردم معنا و مفهومی ندارد و بحمدالله در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۲پروژه عمرانی و خدماتی بغیر از بیش از ۳۰برنامه فرهنگی ,اجتماعی و حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۲میلیارد ریال افتتاح خواهند شد .

وی در پایان گفت : در شرایط فعلی منطقه و جهان ,حضور پر شور در انتخابات بکی از قدرت نمایی های ملت ایران در منطقه و جهان است و لذا با عدالت و انصاف و رعایت اصل بی طرفی نسبت به رعایت امانتداری و حفاظت و صیانت از آرای مردم با جدیت تلاش می کنیم, تا با افزایش نشاط اجتماعی و سیاسی ,انشااله در هفتم اسفند مشارکت بالای سیاسی و حضور حداکثری مردم را در بخش کرگن شاهد باشیم .

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×