» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » همايش حماسه سياسي با حضور فرهنگیان برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

همايش حماسه سياسي با حضور فرهنگیان برگزار شد

بهمن 18, 1394 0027

فرماندار شهرستان مباركه در همايش حماسه سياسي ملت ،اعتدال و عقلانيت كه با حضور فرهنگيان شهرستان مباركه برگزار شده بود ضمن تبريك همزماني پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با پيروزي بزرگ فرجام برجام هسته اي ،افزود: فرجام برجام اقتدار ،عزت و سربلندي ايران اسلامي را به همراه داشت .

به گزارش پایگاه خبری شمس ، وي با اشاره به شعار سال ۹۴”همدلي و همزباني ملت  و دولت “،خاطر نشان ساخت:نامگذاري سال در اول فروردين ماه توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامي نويد يك پيروزي ، اقتدار و حركت روبه جلوي ايران اسلامي را داد  كه زمينه آن همدلي و همزباني و همراهي ملت با دولت بود.

فرماندار مباركه فرجام برجام را حاصل درايت و رهبريهاي داهيانه مقام معظم رهبري ،تدبير رياست محترم جمهور و هيئت دولت و استقامت ملت عزيز ايران عنوان كرد و افزود:دولتي باعنوان تدبير و اميد يعني حاكم شدن عقلانيت درجامعه و با تقويت سياست هاي دولت تدبير و اميد و ارتباط ايران اسلامي و اقتدار ايران اسلامي دركل جهان كار خود را آغاز كردند.

فرماندار اولين حركت دولت تدبير اميد درخصوص برجام و رفع مشكل هسته اي و ۱۰ سال تحريم انتقال پرونده هسته اي ايران از شوراي امنيت ملي به وزارت امور خارجه عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: معناي اين حركت صلح و دوستي با دنيا و اقتدار ايران اسلامي در جهان بود .

ذاكري دومين حركت دولت در برجام هسته اي را تعيين تيم هسته اي با سرپرستي وزير محترم امورخارجه و افراد كاردان بدون نگاه سياسي دانست كه عقلانيت و تخصص حاكم شد.

وي همچنين با اشاره به درايت و هوشياري رهبر عزيز انقلاب و تدبير رياست محترم جمهوري افزود: سومين حركت نيز در پيروزي برجام هسته اي برنامه ريزي با محوريت مقام معظم رهبري و رئيس محترم جمهوري در راستاي سياست هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنين استقامت ملت عزيز بود .

ذاكري با اشاره به دستاوردهاي فرجام برجام خاطر نشان ساخت:از جمله نتايج آن مي توان به انعقاد ۵۰ قرارداد دركشورهاي شرق آسيا و اروپا كه ۳ قرداد مربوط به شهرستان مباركه است و همچنين سفر رئيس جمهور ايران به كشور ايتاليا بعد از ۱۲ سال اشاره كرد كه باعث افتخار ، اقتدار ، عزت و سربلندي كشور عزيزمان در دنيا بود.

ذاكري از ديگر دستاوردهاي برجام را لغو تحريم ها عنوان كرد و افزود:تحريم و لغو تحريم ديپبماسي مي خواهد كه برجام تمام تحريم ها را شكست و باعث شد مسائل هسته اي ايران به رسميت شناخته شود كه تائيد تمام مسائل هسته اي در گزارش pmd نيز به سازمان ملل اعلام شد.

ايشان ابراز تاسف نمود از اينكه عده اي با تكرار داده ها باعث موجب دلسردي مردم به نظام مي شود و تاكيد كرد: اكنون زمان استفاده از ستاده هاست نه تكرار داده ها

فرماندار مباركه با بيان اينكه هم اكنون وظيفه همه ما براي ادامه راه، حضور پرشور در انتخابات ۷ اسفندماه است ،گفت: وظيفه مابه عنوان مجريان انتخابات است كه به نحو احسنت و در جوي آرام مقدمات حضور حداكثري و برگزاري انتخاباتي سالم را فراهم نمائيم.

وي با اشاره به اينكه براي ادامه برجام و تثبيت نمودن آن وجود نمايندگاني مقتدرو متخصص ضروري است ، تصريح كرد: براي ادامه كار بايد مجلسي قوي ، متخصص،مقتدر و آگاه به مسائل كشور و مردم تشكيل شود كه مردم مي توانند با انتخابات آگاهانه و هوشيار خود فرد اصلح را به مجلس وارد كنند.

ذاكري با بيان اينكه همانگونه كه شركت در پاي صندوق هاي راي واجب است انتخاب اصلح نيز واجب مي باشد ،افزود: كسي كه انتخاب مي كنيد ۴ سال سرنوشت مملكت را رقم مي زندكه بايد آگاه باشد، نياز مردم را بداند و در راستاي سياست هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و منويات مقام معظم رهبري حركت كند.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه با اشاره به وجود ۹۹ هزار واجد شرايط در شهرستان براي شركت در انتخابات گفت: انتظار داريم به بركت خون شهداي گرانقدر ، به احترام همه كساني كه براي اين نظام سختي كشيدند و براي حفظ اقتدار نظام و پشتيباني از نظام جمهوري اسلامي با حضور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه برگ زرين ديگري به افتخارات خود بيافزاييم و اقتدار نظام را بيش از پيش به جهان ثابت كنيم.

وي با اشاره به نقش موثر فرهنگيان عزيز از ابتداي انقلاب تا كنون در همه عرصه ها تاكيد كرد: اميدواريم در ۷ اسفندماه نيز با حضور پرشور خود اقتدار و اعتبار ايران اسلامي در دنيا بيشتر شود و به جهانيان ثابت كنيد نظام جمهوري اسلامي، نظام مردم سالاري ديني است كه مردم سرنوشت خود را با راي خود در انتخابات رقم مي زنند.

در پايان فرماندار مباركه از زحمات مالكي رياست آموزش و پرورش تشكر نمود و حلوايي را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش معرفي نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×