» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پایگاه امداد جاده و نجات بین شهری کرکوند افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پایگاه امداد جاده و نجات بین شهری کرکوند افتتاح شد

بهمن 18, 1394 1012

ذاكري بعد از ظهر امروز در آئين افتتاح و بهره برداري از پايگاه امداد ونجات بين شهري شهداي امدادگر كركوند با تبريك ايام الله دهه فجر و تقارن آن با پيروزي بزرگ برجام گفت: به حمدالله در اين ايام برجام به فرجام رسيد، برجامي كه سرنوشت كشور را عوض و باعث اقتدار و عظمت كشور در دنيا شد.

وي اظهار داشت:كشور ما بعد از ۱۲سال تحريم با درايت و شجاعت مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ۳۰ ماه تلاش شبانه روزي دولت تدبير و اميد و بركت خون شهداي هسته اي خوشبختانه توانست برجام را به فرجام برساند و اميدواريم همانطور كه آثار آن در زندگي مردم ديده شد در آينده نيز نتيجه ان را مردم در زندگي خود بيشتر احساس نمايند.

وي از خيرين شهرستان كه در در احداث پايگاه امداد و نجات بين شهري كمك نمودند تشكر كرد وگفت:اين پايگاه در مسير ترانزيتي كنار گذر شمال به جنوب ويكي از نقاط حساس كشور احداث گرديده كه با توجه به حساسيت وحجم تردد بالاي وسايل نقليه در اين مسير كه كه با توجه به ۴۰اينكه كيلومتر كنار گذرباقيمانده  نيز مصوب شده ودر سال ۹۵ آغاز مي شود انتظار داريم امكانات و وسايل مورد نياز آن سريعا آماده و تجهيز شود.

وي اظهار اميدواري كرد اميدواريم با تقارن اين ايام مبارك رئيس سازمان هلال احمر كشور نيز در خصوص تجهيز و تكميل اين پايگاه مساعدت لازم را انجام و هلال احمر شهرستان را ادامه خدمات رساني به هموطنان و همشهريان ياري نمايند.

در ادامه دكتر چرخساز نيز با تبريك ايام الله دهه فجر يكي از دلايل حضور در آئين افتتاح اين پايگاه را مشاركت خيرين بيان كرد و گفت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب  شعار اين سال را دولت و ملت، همدلي و همزباني بيان نمودند با مشاركت اين خيز عزيز به خوبي تحقق شعار سال مشخص است و اميدواريم خيرين در ديگر كارها نيز ما را ياري نمايند.

وي با بيان اينكه بر اساس اساسنامه مصوب مجلس شوراي اسلامي وظيفه سازمان هلال احمر امداد و نجات در حوادث غير مترقبه است گفت: شايد يكي از دلايل ايجاد اين پايگاه و ديگر پايگاها نه به دليل حوادث جاده اي و ترافيكي، چون كه در حوادث ترافيكي معين دستگاههاي دولتي و دستگاه هاي دخيل هستيم ولي پوشش حوادث غير مترقبه و طبيعي وظيفه اصلي ماست كه  آن را انجام ميدهيم.

وي اضافه كرداين پايگاه ۱۶ روستا را پوشش مي دهد كه براي ما باعث افتخار است و وظيفه خود مي دانم كه آن را تجهيز و تكميل نماييم واز مسئولان شهرستان در خواست داريم در خصوص راه اندازي خانه هاي هلال در مناطق روستايي ما را ياري وحمايت نمايند.

وي اظهار اميدواري كرد با راه اندازي خانه هاي هلال در روستاها شاهد تحقق شعار هر خانواده يك امدادگر باشيم و به روزي برسيم كه در كوتاهترين زمان ممكن عمليت امداد رساني را به مردم انجام بدهيم تلفات را به حداقل برسانيم

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×