» عمومی » سرگرمی » فال روز 28 دی 1392
سرگرمی

فال روز 28 دی 1392

دی 27, 1392 009

فروردین:

امروز اخلاق خیلی عصبانی دارید. هیچ کاری نمی کنید. تحریک پذیریتان را سرکوب کنید. عدم داشتن محدودیت در چیزهایی که می گویید ممکن است شکاف عمیقی در شما ایجاد کند. عصبی بودن ممکن است که با ایجاد سردرد و مشکلات گوارشی، تاثیری منفی روی رفاه کلی تان شود.

اردیبهشت:

امروز ممکن است که صبر همیشگیتان کم شود. ممکن است که درباره خیلی چیزا احساس بدی داشته باشید که می تواند مسافرت به خارج، نقل مکان، حرکت شغلی، علمی و نظامی یا تحصیلات بالاتر باشد. خبرهای بدی از خارج می آیند. امروز احتمال دردسرهای حل و نقلی یا مکاتبه ای وجود دارد.

خرداد:

امروز شما حرف های زیادی برای بحث کردن با دوستانتان دارید. به موضوع مورد نظر تکیه کنید و طفره نروید. از دست گذاشتن روی سوالات سوزان نترسید. خوبی آن این است که این سوالات فقط نگرانی و دغدغه شما نیستند.

تیر:

امروز صبح ممکن است که عصبیت باعث شود زیر پایتان سست شود. سعی کنید روی چیزی که بیشترین اهمیت دارد تمرکز کنید تا تلاش و وقتتان را صرف آن کنید. از سوالات داغ روز اجتناب نکنید. همچنین درگیر بحث هایی نوید که ربطی به شما ندارند.

مرداد:

امروز عدم توافق ایدئولوژگی برایتان بوجود خواهد آمد. روابطتان با کارمندان، خارجی ها، مدیران، کارکنان طبی یا نمایندگان سرویس به مشتری احتمالا بالا بگیرد. یک مسافرتکاری کوتاه ممکن است که موفقیت آمیز نباشد.

شهریور:

امروز برای شما روز تکانش های هیجانی و گفته های نسنجیده است. الان وقت بدی برای تحلیل عمیق شرایط است. شاید با دوستان، فرزند یا معشوقه تان جروبحث کوتاهی داشته باشید. وقتی تحت فشار قرار گیرید احساس آزردگی و پرخاشگری کنید.

مهر:

اصلا وقت خوبی برای شما نیست که میانجی یا مشاور شوید. همچنین روز خوبی برای حرکت یا حل کردن مشکلات خانوادگی نیست. هیچ مکالمه مهم یا تعهد به کار جمعی نداشته باشید. اگر یک دیالوگ اجتناب ناپذیر بود، صداقت داشته باشید و کمی هم به ساز والدینتان برقصید.

آبان:

امروز طالعتان نوید یک روز پویا را می دهد. ممکن است که کمی کار درخانه یا محل کار به شما محول شود. درگیر هیچ پروژه ی بزرگ مقیاسی نشوید. بهتر است که امروز هیچ کار جدیدی را آغاز نکنید. البته اگر از کاری کناره گیری می کنید، سریع تر آنرا انجام دهید و بدون هیچ درنگی کارهای کاغذی آن را انجام دهید.

آذر:

باید بدانید که امروز روز خوبی برای اعترافات رمانتیک نیست. شاید امروز از طرف همسرتان ادعاهای خیلی عملی و زمینی بشنوید. اگر در یک زمینه خلاقانه کار می کنید، شاید یک بحران برایتان پیش بیاید که در آن هیچ الهامی نداشته باشید.

دی:

امروز برایتان سخت است که متعال و آرام بمانید. هرگونه مساله جزیی مثل دیر کردن، جروبحث کوچک، امتناع یا اشتباه در پرینت گرفتن می تواند از تعادل خارجتان کند. بسیاری از دی ماهی ها ممکن است به تحریک پذیری یا بی آسایشی پاسخ خیلی هیجانی بدهند. زبان تیزتان هم که ممکن است برایتان دردسر ایجاد کند.

بهمن:

امروز نباید برای اثبات حرف هایتان به هر وسیله ای چنگ بزنید. اگر قبلا در انجام آن شکست خوردید، احتمالا الان هم در آن شکست خواهید خورد. به جای آن، در جروبحث هایتان به دنبال یک نقص نهانی باشید. اگر یک برنامه ریز هستید، یک بار دیگر کدهایتان را چک کنید.

اسفند:

نباید از انحراف از یک برنامه خشک بترسید. هیچ پروژه ی اضطراری و با اولویتی را قبول نکنید. اشتیاق های ناگهانی خیلی دوام نخواهند داشت. یک بار دیگر کارهای روزانه معمولتان را عوض کنید و کمی بگردید. این به شما کمک می کند آرام باشید و از اشتباه کردن اجتناب کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×