» اخبار ایران و جهان » عربستان جرات اعزام نیرو به سوریه را ندارد
اخبار ایران و جهان

عربستان جرات اعزام نیرو به سوریه را ندارد

بهمن 17, 1394 008

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عربستان جرات اعزام نیرو به سوریه را ندارد، گفت: ارتش عربستان یک ارتش کلاسیک است وتوان مقابله با رزمندگان اسلام را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع 6 شهید مدافع حرم در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه، با در جمع خبرنگاران،اظهارداشت: پیروزی‌های اخیر در سوریه و شکست‌های گسترده و پی در پی جبهه مقابل مقاومت تمام محاسبات آنها را به هم ریخته است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص ادعای عربستان مبنی بر اعزام نیرو به سوریه گفت: آنها فکر می‌کردند با پشتیبانی و تامین مالی می‌توانند امتیازی در سوریه به دست آورند ولی پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، تمام برنامه‌های آنها را به هم ریخته است.

فرمانده سپاه تاکید کرد: آنها ادعا کرده‌اند که نیرو اعزام خواهند کرد اما فکر نمی‌کنم جرات چنین کاری داشته باشند چون ارتش آنها یک ارتش کلاسیک است و تاریخ نشان داده توان مقابله با رزمندگان اسلام را ندارند.

سرلشکر جعفری ادامه داد: این کار آنها به منزله تیر خلاص به خودشان خواهد بود که البته ظاهرا راه دیگری جز این نمی‌بینند اما در این صورت شکست آنها قطعی است. آنها گنده‌گویی کردند و البته اگر چنین اتفاقی هم بیفتد، از نظر ما موضوع بدی نیست.

وی همچنین در مورد پیروزی بزرگ مقاومت در شکستن محاصره دو شهر نبل و الزهرا اظهار داشت: این پیروزی‌های بزرگ نتیجه مقاومت شیعیان این دو منطقه بود و در آینده مقاومت اسلامی دستاوردهای بزرگتری خواهد داشت.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: یکی از نتایج این پیروزی‌ها این بود که عربستان و ترکیه مذاکرات صلح را کنار بگذارند و ادعای اعزام نیرو به سوریه را داشته باشند.

http://media.mehrnews.com/d/2014/11/24/4/709570.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×