» عمومی » ورزشی » برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران/ درخواست ۹ بازی از سوی لوزانو
ورزشی

برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران/ درخواست ۹ بازی از سوی لوزانو

بهمن 17, 1394 0011

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به شروع اردوهای آماده‌سازی این تیم در نیمه اسفندماه گفت: لوزانو درخواست برگزاری ۹ دیدار تدارکاتی را دارد که مذاکرات در این باره ادامه دارد.

امیر خوش خبر در گفتگو با مهر، در خصوص شروع اردوهای تیم ملی ب والیبال ایران خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان اردوهای تیم ملی ب را از نیمه اول اسفندماه شروع خواهیم کرد که در این اردو بازیکنان تیم هایی که به مرحله پلی آف راه پیدا نکرده اند حضور خواهند داشت. این اردو تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی در این باره خاطرنشان کرد: قرار است در این اردو ۱۷ یا ۱۸ بازیکن حضور دارند که زیر نظر سیچلو کار خود را پی خواهند گرفت. در واقع این مرحله نخست اردوهای تیم ملی است و اردوی اصلی تیم ملی از روز ششم فروردین ماه آغاز می شود.

سرپرست تیم ملی والیبال درباه نحوه انتخاب بازیکنان تیم کشورمان گفت: در این مدت فیلم بازی‌های لیگ برای لوزانو و سیچلو ارسال شده بود و آنها بازیها را دیده اند. ضمن اینکه سیچلو با شناختی که از لیگ ایران دارد راحت تر می تواند بازیکنان مورد نظر را انتخاب کند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره دیدارهای تدارکاتی مورد نظر لوزانو نیز عنوان کرد: لوزانو عنوان کرده باید بر اساس استانداردها عمل کنیم و ۸ تا ۹ بازی تدارکاتی را درخواست کرده است. ما با کره جنوبی مذاکرات شفاهی داشتیم و نامه رسمی را هم ارسال کرده ایم ضمن اینکه درخواست هایی را به چند کشور ارسال کردیم تا بتوانیم بازی‌های دوستانه را با آنها برگزار کنیم.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/18/4/1836287.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×