» عمومی » فرهنگی ادبی » زمان آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌ جشنواره فیلم فجر اعلام شد
فرهنگی ادبی

زمان آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌ جشنواره فیلم فجر اعلام شد

دی 26, 1392 009

پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار حاضر در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۳۰ دی‌ماه و از طریق سایت این رویداد بین‌المللی آغاز می‌شود.

 

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایسنا ، «محسن شمس»، مدیر سامانه فروش بلیت فیلم‌های این دوره از جشنواره درباره زمان آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار گفت: قرار است از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره آغاز شود و به مدت ۳ روز این پیش‌فروش ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه متقاضیان پیش‌خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌توانند از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www. Fajrfilmfestival.ir بلیت‌های مدنظر خود را تهیه کنند، افزود: بلیت‌ها به صورت بسته‌های ۱۱ تایی فروخته می‌شوند.

 

مدیر سامانه فروش بلیت فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تأکید کرد: هر فرد با کد ملی خود تنها قادر به خرید ۴ بسته بلیت فیلم‌های جشنواره خواهد بود. مخاطبانی که بلیت‌های خود را پیش‌خرید می‌کنند با در دست داشتن پرینت کد رهگیری خرید اینترنتی و اصل کارت ملی قادر خواهند بود تا بلیت‌های خود را از محل تحویل بلیت که هنگام خرید اینترنتی اعلام خواهد شد، تحویل بگیرند.

 

شمس همچنین از وجود تخفیف بهای بلیت پیش‌فروش اینترنتی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دانشجویان خبر داد و گفت: در زمان خرید، دانشجویان محترم باید کد کارت دانشجویی خود را در صفحه خرید اینترنتی وارد کنند تا از تخفیف در نظر گرفته شده بهره‌مند شود. ضمن اینکه در زمان تحویل بلیت هم باید کارت دانشجویی خود را به همراه داشته باشند.

 

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با دبیری علیرضا رضاداد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×