» انتخاب دهم » رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه: كليه ادارات و دستگاهها طبق قانون موظف هستند همكاري لازم را در برگزاري انتخابات با ستاد انتخابات داشته باشند
انتخاب دهم - شهرستان مبارکه

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه: كليه ادارات و دستگاهها طبق قانون موظف هستند همكاري لازم را در برگزاري انتخابات با ستاد انتخابات داشته باشند

بهمن 12, 1394 0011

علي اصغر ذاكري فرماندار در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مباركه ضمن تبريك فرارسيدن دهه مبارك فجر به مسئولين كميته ها تاكيد كرد : آمادگي لازم را براي برگزاري انتخابات پرشور و سالم داشته باشند و درصورتي كه مشكلي در كميته هاي ستاد انتخابات وجود دارد احصاء گردد و  نسبت به رفع آنها اقدام شود.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان با بيان اينكه كليه ادارات طبق قانون موظف هستند همكاري لازم را با مجريان و ناظران انتخابات و فرمانداري در برگزاري انتخابات داشته باشند، افزود: درصورتي كه اداره اي همكاري لازم را با فرمانداري در كليه امور بالاخص انتخابات نداشته باشد با آن برخورد خواهد شد.

وي تاكيد نمود : كميته آموزش ستاد انتخابات بايستي مطالب مهم و چكيده دستورالعمل اجراي انتخابات را تهيه و در اختيار نمايندگان فرماندار و اعضاي شعب اخذ راي قرار دهند تا با آمادگي و تسلط كامل در روز انتخابات حاضر شوند.

ذاكري ابراز اميدواري نمود : بحمداله تاكنون مشكل خاصي در ستاد انتخابات شهرستان چه در ثبت نام نامزدها و چه در تعيين شعب و بررسي صلاحيت ها و … نبوده است و اميدواريم با همكاري و تعامل مجريان و دست اندركاران انتخابات ، شاهد برگزاري انتخاباتي پرشور وبا حضور حداكثري در شهرستان باشيم.

 فرماندار مباركه با تاكيد بر فراهم نمودن زمينه مشاركت حداكثري مردم در انتخابات عنوان كرد: بايد معيار و مقياس عملكرد در برگزاري انتخابات قانون باشد كه اگر طبق آن عمل شود نارضايتي در بين مردم به حداقل خواهد رسيد .

لازم به ذكر است در اين جلسه مسائل مربوط به روند برگزاري انتخابات بررسي شد.

 
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×