» اخبار ایران و جهان » آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های کروز «نور» در آب‌های آزاد
اخبار ایران و جهان

آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های کروز «نور» در آب‌های آزاد

بهمن 9, 1394 006

همزمان با سومین روز از رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴، با آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های کروز «نور»، اقتدار موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای آزاد به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم سیدمحمود موسوی سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۴، با اشاره به برنامه‌های سومین روز این رزمایش گفت: یگان‌های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش، امروز به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح کروز «نور»، اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این مأموریت را به انجام رساندند.

وی افزود: همچنین در سومین روز از مرحله نمایش قدرت رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴، موشک‌های نور که اخیراً پس از ارتقاء دقت و برد به این نیرو تحویل شده است، از ساحل به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب و با موفقیت به هدف‌ها اصابت کرد.

سخنگوی رزمایش خاطرنشان کرد: یگان های شناور نیروی دریایی ارتش که در منطقه عمومی رزمایش مستقر شده اند، به منظور انهدام اهداف سطحی و هوایی دشمن در این روز از رزمایش، اقدام به تیراندازی با توپ ها و سلاح‌های ضد هوایی موجود در این یگان ها کردند.

امیر موسوی تصریح کرد: با وجود اقدامات الکترونیکی دشمن علیه سامانه‌های موشکی نیروی دریایی ارتش، هیچ خللی در پرتاب موشک های پیش‌بینی شده وارد نیامده و تمامی این پرتاب ها بصورت کاملاً موفقیت‌آمیز انجام شد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/29/3/1981449.jpgش

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×