» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مباركه: جذب جوانان بومي در صنايع شهرستان از مهاجرت بي رويه به شهرستان جلوگيري خواهد كرد.
اخبار شهرستان مبارکه

معاون فرماندار مباركه: جذب جوانان بومي در صنايع شهرستان از مهاجرت بي رويه به شهرستان جلوگيري خواهد كرد.

بهمن 8, 1394 0012

 جواد سلطاني معاون فرماندار در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان گفت : با وجود بيش از ۴۰۰ صنعت فعال در شهرستان متاسفانه آمار بيكاري در سطح شهرستان بسيار بالا مي باشد كه بخشي از ان ناشي از مهاجرت افراد به اين شهرستان براي اشتغال است.

سلطاني با تاكيد بر ايجاد اشتغال پايدار در شهرستان ،افزود:بيكاري در جامعه تبعات منفي زيادي از جمله فساد اخلاقي،اعتيادو … را در پي خواهد داشت كه لازم است كليه دستگاههاي ذيربط براي ايجاد اشتغال و كاهش آمار بيكاري در شهرستان تلاش نمايند.

وي اظهار داشت: ايجاد اشتغال پايدار براي جوانان با توجه به صنعتي بودن شهرستان و ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل شهرستان ،يكي از نيازهاي ضروري است كه كليه ادارات و دستگاههاي ذيربط بايستي به آن عمل نموده و همه تلاش خود را در جهت تحقق آن به كار گيرند.

سلطاني با اشاره به اينكه بعضي از شركت ها در حال تاسيس هستند و احتياج به نيروي كار دارند تاكيد كرد: اولويت اشتغال در اين شركت ها با جوانان بومي بيكار در شهرستان است و كارفرمايان بايستي جهت جذب آنها تشويق شوند.

معاون فرماندار افزود:جذب جوانان بومي در صنايع شهرستان مزايايي دارد كه از جمله آنها مي توان به جلوگيري از مهاجرت بي رويه به شهرستان و كاهش معضلات و مشكلات ناشي از آن اشاره نمود.

وي فرهنگ سازي و آموزش جوانان در ايجاد اشتغال و كارآفريني را مهم دانست و افزود: بايد شرايطي مهيا شود كه جوانان به سمت كارافريني و خود اشتغالي تشويق شوند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×