» عمومی » ورزشی » سورپرایز هایی برای هواداران در جشن نوروزی یاران سپاهانی / فراخوان
ورزشی

سورپرایز هایی برای هواداران در جشن نوروزی یاران سپاهانی / فراخوان

دی 25, 1392 008

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از سایت باشگاه سپاهان ، فراخوانی از طلایی دلان در ویژه برنامه نوروزی یاران سپاهانی2 /وبلاگ نویسان، هنرمندان، اهالی قلم و هواداران مستعد در عرصه های فرهنگی هنری در این فراخوان شرکت کنند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری کانون هواداران و اتحادیه هواداران سایبری در صدد است تا همچون سال گذشته در اسفندماه سال جاری و در آستانه نوروز 1393،ویژه برنامه نوروزی ((یاران سپاهانی 2)) را به مناسبت شصتمین سال فعالیت این باشگاه کهن برگزار نماید.

در این ویژه برنامه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در صدد است تا فعالان و دست اندرکاران  کانون هواداران باشگاه و همینطور یاران سپاهانی و بانوان و آقایان هوادار در عرصه های مختلف هنری اعم از:، موسیقی، عکس، کاریکاتور، شعر ،طراحی پوستر، مستند سازی و ساخت کیلیپ، مقاله و گزارش ، دلنوشته، وبلاگ نویسی و سایت های هواداری،خاطره نویسی و… را مورد معرفی و قدردانی قرار دهد.

بر این اساس لازم است تا طلایی دلان متقاضی شرکت در این جشنواره و  سپاهانی های مستعد در عرصه های ذکر شده آثار خود را به ما  طبق برنامه ذیل ارسال نمایند.

–          -هواداران و فعالان و دست اندرکاران کانون و هوادارانی که یاریگر این تشکل هواداری در عرصه های مختلف بوده اند با معرفی از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره کانون مورد تجلیل و قدردانی قرار میگیرند.

–          -هوادارانی که در عرصه های شعر، کاریکاتور، طراحی پوستر، عکس با موضوع سپاهان ،مقاله ، گزارش و خاطره نویسی از رویدادهای بزرگ و خاطره انگیز تیم محبوبشان به ویژه قهرمانی های سال های اخیر آثاری را آماده نموده اند و یا در دست تهیه دارند لازم است تا پایان دی ماه امسال آثار خود را به باشگاه ارسال و ایمیل نمایند.

ضمن اینکه شرکت کنندگان در فراخوان خاطره نویسی(( روزی که یار سپاهان شدم)) آثارشان در این جشنواره مورد بررسی قرار می گیرد و برترین های آنها مورد تجلیل قرار میگیرند.

-خوانندگان و هنرمندان عرصه موسیقی و همینطور هنرمندان عرصه ساخت فیلم، کیلیپ و مستند با موضوع سپاهان که آثار جدیدی را امسال با موضوع باشگاه سپاهان تهیه و تنظیم نموده اند لازم است تا با ارسال ایمیل ،آهنگ، موسیقی و کیلیپ  خود را  تا ابتدای بهمن ماه امسال معرفی و اطلاعات تماس خود را ارسال کنند و در ادامه اثر خود را برای شرکت در جشنواره ارائه دهند.

–          -هواداران فعال در عرصه های وبلاگ نویسی و صاحبان سایت های هواداری سپاهان هم لازم است لینک وبلاگ یا سایت خود را تا پایان دی ماه امسال به همراه اطلاعات تماس خود به باشگاه و به آدرسی که در پایان این فراخوان آمده است ایمیل نمایند.

-هواداران دانش آموز در رده های مختلف سنی می توانند در کنار موضوعاتی که به آن اشاره شد، نقاشی ها و نشریه دیواری هایی با موضوع  فولاد مبارکه سپاهان و افتخارات بی شمارش طراحی و تهیه نمایند و تا اول بهمن ماه امسال به نشانی خیابان آتشگاه- جنب کوه آتشگاه- باغ فردوس فولاد مبارکه – دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان- واحد روابط عمومی ارسال نمایند.

 حضور و شرکت همزمان هواداران در چند بخش مورد اشاره هیچ ممانعتی ندارد.

 

هواداران و متقاضیان شرکت در بخش های مختلف ویژه برنامه نوروزی یاران سپاهانی(2) ، آثار ، مطالب و اعلام حضور خود در این ویژه برنامه بزرگ را به همراه اطلاعات تماس خود به پست الکترونیک ramezani.sepahan@gmail.com   ارسال نمایند.

ویژه برنامه یاران سپاهانی با برنامه های متونع و با سورپرایزهایی برای هواداران همراه خواهد بود.

IMG_1838

IMG_1847

890802601100101010584288

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×