» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مبارکه: مسئوليت پيگيري بسياري از معضلات و مشكلات اجتماعي با اداره بهزيستي مي باشد
اخبار شهرستان مبارکه

معاون فرماندار مبارکه: مسئوليت پيگيري بسياري از معضلات و مشكلات اجتماعي با اداره بهزيستي مي باشد

دی 27, 1394 009

جواد سلطاني در اين جلسه با بيان اينكه در اسلام بر اهميت احسان و نيكوكاري در فرهنگ ديني و استفاده ي مطلوب از فضاي معنوي تأكيد شده افزود: مردم شهرستان بر اساس آموزه ها و تعاليم ديني در انجام امور خير پيشقدم هستند ومردم شهرستان ، شكرانه سلامت خود را با انجام كارهاي خير و خداپسندانه مي پردازند.

وي با اشاره به نقش بهزيستي در راستاي فقرزدايي گفت : بهزيستي مي توانند با حمايت هاي مردمي فعاليت خود در رسيدگي به محرومين را گسترش داده و با شناسايي و ساماندهي خيرين در راستاي فقر زدايي مثمر ثمر باشد.

 سلطاني گفت:مسئوليت پيگيري بسياري از معضلات و مشكلات اجتماعي با اداره بهزيستي  مي باشد به همين دليل بايد سعي كنيم سهم بيشتري از مشاركت هاي مردمي را به اين سمت هدايت نمائيم .

 وي بر شناسائي و اولويت بندي نيازهاي اساسي شهرستان در اين باره تاكيد و از حاضرين خواست تا براي برطرف كردن و رفع اين نيازها همت كنند چرا كه برخي از اين نيازها به تنهائي و با اعتبارات دولتي به سرانجام نخواهد رسيد.

وي هدف از اين هم انديشي ها را سوق دادن مشاركت ها به نفع مردم دانست و مهمترين شاخصه ايرانيان را كمك به همنوع عنوان كرد و گفت: با سازماندهي دقيق ، كمك هاي مردمي مديريت مي شوند و اين كار دقيقا براساس سياست هاي كلي دولت خواهد بود .

وي اذعان داشت:وقتي ما كار و فرهنك كار براي زندگي آبرومند را به خانواده هاي تحت پوشش آموزش دهيم در واقع عزت را به آنها بخشيده ايم .

وي از مدير بهزيستي خواست تا تقاضاها ، برنامه‌ها و نياز هاي آن اداره راجهت تصويب و اطلاع شورا به كارگروه شوراي مشاركت‌ها آورده و بر اساس مصوبات آن ادامه فعاليت دهند

 درل پايان نيزحاضرين ضمن بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص ساماندهي و جذب مشاركت‌هاي مردمي ،راه كارهايي از جمله : نحوه پاسخگويي ، چگونگي ايجاد ارتباط با مردم و هدايت نيكوكاران براي رسيدن به اهداف خيرشان ارائه نمودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×