» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: تشکیل قرارگاه نبرد سایبری باید اصلی ترین هدف بسیج رسانه شهرستان مبارکه است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: تشکیل قرارگاه نبرد سایبری باید اصلی ترین هدف بسیج رسانه شهرستان مبارکه است

دی 24, 1394 0011

همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبرو روز قشر بسیج رسانه نشستی با حضور اصحاب رسانه شهرستان مبارکه در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه گفت: بسیج رسانه باید قرارگاه عملیاتی نبرد سایبری و مقابله با جنگ نرم دشمنان را درسطح شهرستان تشکیل دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های ارزشی باید از کمترین لغزشی به دور باشند گفت:بسیج رسانه باید به دنبال تحقق رسانه بسیجی باشد و تفکر بسیجی باید در قلم، فکر و اندیشه اصحاب رسانه جلوه‌گر شود.

وی افزود: رسانه‌ها باید آینه تمام نمای جامعه باشند و دردها و مشکلات مردم را بیان کنند و صداقت و صراحت دو بال خبرنگاران و خادمان این عرصه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با بیان اینکه خبرسازی و خبرسوزی از مهم‌ترین آفات قشر رسانه است ،گفت:باید خبرنگاران و اصحاب رسانه ها منعکس‌کننده واقعیت‌ها باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه در پایان سخنان خود پیشنهاد برگزاری همایش فراگیر علمداران نبرد سایبری توسط بسیج رسانه ومشارکت دفترامام جمعه شهررا ارائه نمود.

در ابتدای این نشست سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مبارکه ضمن خیرمقدم به اصحاب رسانه ،سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه را گرامی داشت وگفت :اصحاب رسانه از مهم‌ترین صاحبان ابزار و عوامل مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

سرهنگ رسول قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود، رسانه ها را مهم‌ترین ابزار جنگ بین قدرت‌ها در دنیای امروزی خواند و در خصوص تاثیرگذار رسانه در جامعه امروزی مطالبی را عنوان داشت.

در ادامه این مراسم علیرضا اسلامی فر مدیر بسیج رسانه شهرستان مبارکه نیز طی سخنانی گفت:بسیج رسانه با نگاه فراجناحی و تفکر گفتمان انقلابی که بصیرت آفرین و مهارت افزاست با مشارکت نیروهای مومن و متخصص عرصه رسانه در نظر دارد با تشکیل جبهه متحد رسانه “تراز انقلاب” در مقابله با موج مخرب جنگ نرم جبهه فرهنگی دنیای کفرگام بردارد.

اسلامی فر در ادامه سخنان خود به ارایه گزارشی از روند شکل گیری و نوع فعالیت های بسیج رسانه پرداخت.

در پایان این نشست لوح یادبود به خانواده خبرنگارشهید سید احمد سجادوست اهدا گردید.

همچنین کارت های عضویت اعضای بسیج رسانه شهرستان مبارکه اهدا گردید.

LostFile_JPG_1739200

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×