» اخبار ایران و جهان » علت دستگیری بابک زنجانی از زبان جادوگر / کریمی: کاری می‌کنم که جرأت نکنند اسم مرا بیاورند
اخبار ایران و جهان

علت دستگیری بابک زنجانی از زبان جادوگر / کریمی: کاری می‌کنم که جرأت نکنند اسم مرا بیاورند

دی 23, 1392 009

علی کریمی که برای رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از او در جلسه کمیته انضباطی حاضر شده، در مورد اینکه برای اولین بار است در دنیا که یک بازیکن به باشگاه بدهکار شده، اظهار داشت: این هم از شانس ماست، متأسفانه آقایان فقط حرف می‌زنند اما امروز کار را تمام می‌کنم و یک کاری می‌کنم که دیگر جرأت نکنند اسم من را بیاورند.
وی در مورد اینکه آیا قرار است چک‌هایی را در جلسه امروز رو کند عنوان کرد: آنقدر درباره این چک‌ها صحبت کرده‌ایم که دیگر فایده ندارد، گوش‌شان از این مسائل پُر است. در مجموع من در جلسه کمیته انضباطی مدارک خود را ارائه خواهم داد و درباره این شکایت صحبت می‌کنیم. من پیگیر طلبم نبودم خودشان شکایت کردند و این مسئله را آغاز کردند. حالا هم باید تا مشخص شدن این موضوع پیش آیند.
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: کمیته انضباطی محل رسیدگی به شکایات افراد است نه رسیدگی به سوءتفاهم‌ها. آنقدر شجاعت نداشتند که بخواهیم مشکل را برطرف کنیم آنها شکایت کردند و حالا کمیته انضباطی به مسئله رسیدگی می‌کند. شکایت آنها هم موجود است و امضای مدیر هم پای آن است. وقتی شجاعت ندارند چگونه پا پیش می‌گذارند. فقط بلدند هارت و پورت کنند. هیچ چیزی در واقع ندارند.
کریمی خاطرنشان کرد: این چیزی که آنها گفته‌اند هم‌اکنون بازیکنان در همین سطح طلب دارند، بازیکنانی که چند جلسه می‌خواستند تمرینات را تعطیل کنند اما به هرحال این اتفاق رخ نداد. پول‌های اضافی برای کسانی است که قراردادشان را ثبت نمی‌کنند تا چک اول‌شان پاس شود نه من که خیلی روراست جلو آمدم.
وی در مورد اینکه زمان جدایی او از پرسپولیس با نام اسطوره از کریمی یاد می‌شد اما هم‌اکنون باشگاه از او شکایت می‌کند، تصریح کرد: تمام مدارک موجود است. من پاکتی همراه خود دارم که مدارک زیادی بابت این نقل و انتقالات در دست دارم. آقایان اگر حرفی هم می‌زنند نیم‌ ساعته آن را تکذیب می‌کنند. شجاعت ندارند که حتی پای حرف خود هم بایستند. حالا امروز به جلسه کمیته انضباطی آمدیم تا با حسن‌زاده صحبت کنیم.
کریمی در مورد اینکه گفته می‌شود بدهی رویانیان در باشگاه پرسپولیس 20میلیارد است، تصریح کرد: چیزی دوبرابر این مبلغ است و بیشتر از این چیزهایی است که شما می‌گویید.
وی در مورد اینکه شفاف اعلام کند چقدر از پرسپولیس دریافت کرده خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد من یک میلیارد و 200میلیون تومان بود که 50تومان هم به خاطر مدیر برنامه‌هایم که دوستم بود گفتم در قراردادم بیاورند..تمام عکس‌ها و مدارک آن هم موجود است اما این قرارداد آن چیزی نبود که در سازمان لیگ ثبت شد به علت اینکه در آن زمان مشکل سقف قرارداد وجود داشت قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شد همان سقف بود و سایر مبالغ در قراردادهای داخلی عنوان شد. متأسفانه من به طرف خود اعتماد کردم البته این تجربه‌ای شد که دیگر از این کارها نکنم اگر هرچیزی هست روشن و شفاف در وقت معامله عنوان شود تا شکایتی پیش نیاید و این سوءتفاهم‌ها مطرح نشود.
کریمی در خصوص اینکه چقدر از این قرارداد را دریافت کرده است، تأکید کرد: از باشگاه طلب هم دارم، باید دید در جلسه امروز تکلیف چه می‌شود.
وی در مورد اینکه آیا باشگاه قصد دارد او را مقابل هواداران قرار دهد، گفت: چنین کاری را نمی‌توانند بکنند. اول فصل هم من می‌توانستم از باشگاه شکایت می کردم و قضیه را همانجا پیگیری می‌کردم اما هیچ صحبتی نکردم. خودشان حالا پیش آمدند و چنین کاری کردند. مردم هم در جریان هستند. هر روز در روزنامه‌ها در مورد این مسئله صحبت می‌شود،‌ امروز کاری می‌کنم که دیگر نتوانند اسم من را هم برخی‌ها بیاورند.
وی در مورد دربی هفتادو هشتم و اینکه خیلی از پرسپولیسی‌ها دوست داشتند او با پیراهن پرسپولیس به میدان برود، گفت: من هم چون با خیلی بازیکنان دیگر که زمانی در این تیم حضور داشتند و هم‌اکنون نیستند در این بازی حضور ندارم، شما دیدید خیلی‌هایی که ستاره بودند در جشن تولد این باشگاه جایی برای نشستن نداشتند. با آنها چنین برخوردی کردند من هم مثل سایر بازیکنان در آن زمان که حضور داشتم بازی می‌کردم حالا هم امیدوارم دربی جذاب باشد و هر تیمی که بهتر بازی کند بتواند برنده باشد.
کریمی در خصوص اینکه در آن جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس از بابک زنجانی که یک پرسپولیسی نبوده بسیار اسم برده شد، گفت: فکر می‌کنم اگر زنجانی در آن جلسه حاضر نمی‌شد این مشکلات هم برایش پیش نمی‌آمد. آنقدر او را صدا کردند که مورد توجه قرار گرفت وقتی نمی‌توانند یک جشن را مدیریت کنند از انجام دادن کارهای بزرگ‌تر هم ناتوان هستند.
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط این تیم پس از تغییرات و جابه‌جایی‌هایی که در مدیریت به وجود آمده گفت: قبل از هرچیز باید از زینی‌زاده تشکر کنم، به هر حال این اتفاقات برای هر باشگاهی رخ می‌دهد. ما هم در این مدت درگیر یکسری حاشیه‌ها و مسائل شدیم امیدوارم با مدیریت جدیدی که بر سر کار آمده بتوانیم به روزهای اوج خود بازگردیم.
کریمی در مورد اینکه آیا روزی به پرسپولیس بازخواهد گشت یا نه، گفت: وقتی چنین وصله‌هایی به من می‌زنند در آینده هم خیلی وصله‌های دیگر خواهند زد، اما امروز یک کاری می‌کنم که دیگر برخی افراد جرأت نکنند اسم من را هم بیاورند. در جلسه کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و صحبت‌های خود را انجام می‌دهم به هر حال وقتی شائبه‌ای پیش می‌آید من هم مدارکی دارم که جلوی اینها بایستم. آقایان آنقدر به خودشان اطمینان دارند که قائم‌مقام باشگاه صبح با من تماس گرفته و می‌گوید بیا بنشینیم حرف بزنیم در حالی‌که این موضوع را می‌توانستند پیش از این انجام دهند اما هم‌اکنون که کار به شکایت کشیده کمیته انضباطی باید در این‌باره تصمیم بگیرد.
وی در مورد اینکه قرار است در جلسه خیلی از پرده‌ها برداشته شود، گفت: این حرف‌ها دیگر گذشته است. پول اضافه را به بازیکنانی می‌دهند که برای ثبت قراردادشان 10 روز طول می‌کشد که مفاد آن آماده شود. قراردادشان را هم ثبت نمی‌کنند تا چک اول پاس شود. ما که دیگر آخر خط هستیم نه می‌خواهیم اضافه‌تر بگیریم نه کمتر. حق خود را می‌خواهم.
کریمی در مورد اینکه در گذشته اتفاق‌هایی افتاده که از قراردادش گذشته همچون قرارداد با استیل‌آذین، تأکید کرد: یکسری این موارد را آقایان نمی‌فهمند تازه وارد فوتبال شده‌اند و فقط هارت و پورت آن را بلدند این مسائل دیگر گذشته است و کسی خریدار ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×