» اخبار ایران و جهان » استاندار اصفهان: جانب داری از کاندیدهای انتخابات از سوی مدیران اجرایی ممنوع است
اخبار ایران و جهان - انتخاب دهم

استاندار اصفهان: جانب داری از کاندیدهای انتخابات از سوی مدیران اجرایی ممنوع است

دی 21, 1394 009

استاندار اصفهان گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی از طرفداری کاندیدهای انتخاباتی در ساعات اداری و به عنوان مسئول خودداری کنند.

رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اداری اعم از دولتی و شهرداری ها و یا شرکت های وابسته به دولت و شهرداری نباید از کاندیدهای انتخابات جانب داری کنند و از پول بیت المال برای تبلیغات خرج کنند.
وی با اشاره به اینکه ما به عنوان کارگزار حق نداریم علیه یا له کاندیدها صحبت کنیم، اذعان داشت: همه ما اعم از مسئول و غیر مسئول وظیفه داریم مردم را برای شرکت در انتخابات باشکوه اسفندماه ترغیب نماییم.
استاندار اصفهان بیان کرد: در این انتخابات که سرنوشت ساز کشور است و نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با رای مردم همیشه در صحنه انتخاب می شوند باید مواظب بود خطشه ای به امنیت و آرامش انتخابات وارد نشود و سلامت آن را تضمین نماییم.
زرگرپور باتوجه به اینکه نباید در زمین انتخابات، اجرای برجام، برنامه های دولت و غیره به مردم نگرانی ایجاد کنیم، تصریح کرد: دولت سعی دارد به تعهدات خود عمل کند و این کار با یاری خداوند متعال و همدلی و همیاری مردم امکان پذیر است.
وی بااشاره به اینکه نزدیک 50روز دیگر در هفتم اسفندماه این دو انتخابات در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: باید این انتخابات چنان شکوهی داشته باشد که دشمن خوار و ذلیل شود، مقام معظم رهبری هم بر این انتخابات سفارشات اکیدی دارند و حضور ما نیز در صحنه های سیاسی توطئه های دشمن را خنثی کرده و به آرمان های کشور ترقی می دهد.
استاندار اصفهان افزود: مراحل اساسی انتخابات اعم از تایید صلاحیت ها و تشکیل هیئت های اجرایی و غیره انجام شده و آرامشی که امروزه هست حاکی از رضایت کاندیداها، عوامل اجرایی و مردم می باشد.
زرگرپور بابیان اینکه در این انتخابات سلیقه های مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید از سلامت فکری برخوردار باشند و زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×