» اخبار ایران و جهان » سیاست قاطع جمهوری اسلامی مبارزه با تروریسم در منطقه است
اخبار ایران و جهان

سیاست قاطع جمهوری اسلامی مبارزه با تروریسم در منطقه است

دی 21, 1394 0015

224نماینده مجلس در بیانیه ضمن انتقاد از تلاش های آمریکا و عربستان سعودی برای گسترش تروریسم و ایجاد تنش در منطقه غرب آسیا، بر سیاست قاطع ایران برای مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۲۲۴ نفر از نمایندگان درباره تحولات اخیر منطقه قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: «سیاست جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی داشتن رابطه خوب با همه کشورها به ویژه همسایگان بوده است. در نقطه مقابل این سیاست، آمریکا پیوسته کوشیده است بر روابط جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و دیگر کشورهای فرامنطقه ای خلل ایجاد کند».

سیاست قاطع جمهوری اسلامی ایران مقابله با تروریسم بوده و حمایت تعدادی از کشورهای منطقه از این پدیده شوم یکی از عوامل مخرب روابط جمهوری اسلامی با برخی از این کشورها است. در این میان، عربستان سعودی به عنوان مهد پرورش تفکرات تروریستی، مدت ها است که با حمایت های میلیاردی و ارسال تسلیحات برای تروریست ها منطقه را دچار بحران و تنش کرده است و با این سیاست غلط، ده‌ها هزار انسان بی گناه را در سوریه و عراق و دیگر کشورهای منطقه به خاک و خون کشیده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/12/27/3/1951220.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×