» عمومی » سرگرمی » فال روز 23 دی 1392
سرگرمی

فال روز 23 دی 1392

دی 22, 1392 009

فروردین:

امروز می توانید جرات کارهای منحصربه فردی را به دست آورید. تلاشتان برای حل یک مشکل جدید با روش قدیمی فقط وقتتان را هدر می دهد ونتیجه آن خیلی بد خواهد بود. امروز ستارگان فلاقه ویژه ای به مردان شجاع دارند (ورزشکاران، بدلکاران، نجات دهدندگان، ماجراجویان و مختراعان بیقرار).

اردیبهشت:

امروز استقامت همراه با غیرقابل پیش بینی بودن و قدرت ذهنی مال شما است. ممکن است که منطقتان ناامیدتان کند و به دنبال چیزهای غیرممکنی هستید. اگر همه یز بروفق مرادتان نبود عصبانی نشوید. اگر هدفتان برای رام کردن هدف مشکلی است، باهوش تر باشید و تاکتیک هایتان را عوض کنید.

خرداد:

امروز کنجکاوی و اجتماعی بودن موفقیتتان را تضمین می کند. دوقلو شادتر خواهند بود، البته اگر شجاعت، پویایی و امادگی برای رفتن به آن سوی مرزها را داشته باشند. امروز برای کارهای اجتماعی و شروع یک ماجراجویی فوق العاده است.

تیر:

علاقه شما به موضوعات ممنوع و پدیده های خطرناک ممکن است که از مرزهای یک کنجکاوی خردمندانه عبور کند. حتی ترسوترین تیرماهی ها هم قوانین اخلاقی، و کلیشه های رفتاری و ذهنی خود را فراموش می کنند.

مرداد:

امروز خانواده بسیاری از شما تحریک پذیر، غیرمعمول و ناشکیبا خواهند بود. یکی از دوستان همسرتان ممکن است که به شدت برای حقش برای آزادی بجنگد. ممکن است که یک جروبحث ناگهانی سر بگیرد. باید آماده باشید که دربرابر خشم، فشار یا حسادت کسی مقاومت کنید و تحمل داشته باشید.

شهریور:

امروز هرگونه فشار زیاد می تواند که تاثیر منفی روی سلامتیتان داشته باشد. ممکن است که به این نیاز داشته باشید مورد تعریف و تمجید و چاپلوسی قرار بگیرید تا به زور کار کنید. وای وقتی که دست به کار شدید متوقف کردنتان خیلی دشوار خواهد شد. بسیاری از شما درباره سلامتیتان کله شق می شوید و از قوانین خیلی مهمی پیروی می کنید (وظیفه، عمیق بودن و غیره برایتان مهم می شود).

مهر:

حتی اگر باهوش ترین مهرماهی هم باشید تصور اینکه به کتاب بچسبید هم برایتان جذاب نخواهد بود. شما به تحرک، خلاقیت، آزادی و تجارب جدید نیاز دارید. امروز برای ورزش های زمستانی عالی است. فرزندانتان را هم به خود ملحق کنید. از تغییر خیلی خوشحال خواهند شد.

آبان:

امروز از کنترل کردن امور و نظارت بر کارهای خانه لذت می برید. با خانواده تان عاقلانه تر رفتار کنید. مرتب از یک سوراخ دوباره گزیده نشوید. از راه همیشگی به سمت جروبحث ها اجتناب کنید. همچنین از کارها هم طفره نریود، حتی اگر خیلی از محدوده علایقتان دور باشند.

آذر:

امروز شما را به سمت اقدام کردن فرامی خواند. تلاش های معمول و مشترک به نفع اجتماعخیلی مفید و موثر خواهد بود. کمک خالصانه به دوستان ممکن است که نتیج خوبی ندهد. ممکن است که به شما فکر نکنند و حتی شاید خصارت هایی ببینید.

دی:

شما باید منابع مالیتان را به نحوی هوشمندانه برای آینده تان درنظر بگیرید. از شر وسایل قدیمی که دیگر قابل استفاده نیستند خلاص شوید. در همین حال هیچ پلی را پشت سرتان خراب نکنید، وگرنه دستهایتان خالی خواهند ماند و دوباره به شرایط گذشته برمیگردید.

بهمن:

امروز انرژی کافی دارید تا به همه جا بروید. وقتی کاری را اغاز می کنید، درمیانه راه متوقف نشوید. خودتان را جایی برسانید که وقتی خسته می شوید و می خواهید به ورای توانایی های خود قدم بگذارید حس خوبی داشته باشید.

اسفند:

امروز نباید به رفتن به سوی اهداف شخصیتان بچسبید. سعی کنید که به نفع دیگران عمل کنید. صرف نظر از این که یک سازمان دهنده هستید و یا اجراکننده، یک نابغه هستید و یا یک مشاهده گر بی طرف، قطعا از هرلحظه کمک کردن و کارکردن با دیگران لذت خواهید برد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×