» عمومی » ورزشی » کار با کی‌روش برای من مثل دانشگاه بود
ورزشی

کار با کی‌روش برای من مثل دانشگاه بود

دی 16, 1394 007

کمک مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یکی از دلایل موفقیت در عرصه مربیگری را کار کردن با کارلوس کی‌روش در این تیم عنوان و به دلیل جدایی اش از جمع کادر فنی ایران نیز اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و البته باشگاه استیل آذین تهران را دارد از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۸ ساله‌های این کشور برگزیده شد.

نمازی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم آمریکا در این باره گفت: من در سال ۲۰۱۰ و زمانی که در شیکاگو رد استارز فعالیت می کردم از سوی محمد خاکپور با پیشنهاد همکاری در باشگاه استیل آذین مواجه شدم و به ایران آمدم.

وی ادامه داد: یک سال پس از آن به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشغول به کار شدم که باید بگویم کار کردن با این مربی مثل رفتن به دانشگاه بود.

کمک مربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص جدایی از تیم ملی ایران گفت: در آن زمان از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا پیشنهادی مبنی بر کار در تیم زنان آمریکا به عنوان دستیار  به دستم رسید و از آنجایی که زندگی من در آمریکا بود و به دلیل سوابقی که در این کشور داشتم از این پیشنهاد استقبال کردم و آن را پذیرفتم.

نمازی در خصوص پذیرش سمت مربیگری تیم زیر ۱۸ ساله های آمریکا گفت: حدود یک ماه پیش از من خواستند در تیم زیر ۱۹ ساله های آمریکا کار کنم اما پس از اینکه آقای خاویر پرز از سمت مربیگری تیم زیر ۱۸ ساله ها استعفا کرد از من درخواست شد هدایت این تیم را عهده دار شوم.

وی اظهار کرد: از نظر من کار کردن در رده سنی زیر ۱۸ سال مهم تر از زیر ۱۹ ساله هاست. من می توانم این تیم را آماده کنم برای تیم زیر ۲۰ ساله ها که مربیگری آن بر عهده تب راموس است و ما ارتباط و تعامل خوبی با هم داریم.

نمازی در پایان گفت: من از روز گذشته کار خودم را با تیم زیر ۱۸ ساله های آمریکا آغاز کرده ام.

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/05/3/1961113.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×