» عمومی » فناوری اطلاعات » بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا از فردا آغاز می شود
فناوری اطلاعات

بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا از فردا آغاز می شود

دی 15, 1394 0010

بزرگترین نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی جهان موسوم به CES از فردا در لاس وگاس آمریکا آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه که محلی برای عرضه تازه ترین تجهیزات الکترونیکی محسوب می شود همه ساله و در نخستین روزهای سال نوی میلادی برگزار می شود تا پیامی باشد برای دنیا که با استفاده از فناوری می توان زندگی به مراتب بهتر و مؤثرتری را آغاز کرد.

این نمایشگاه که امسال هجدهمین دوره آن محسوب می شود تنها چهار روز برپا بوده و روز شنبه (۱۹ دی) به کار خود پایان می دهد نه تنها آوردگاهی برای رونمایی از تازه ترین نوآوری های الکترونیکی به حساب می آید بلکه مجالی مناسب برای شرکتهای دانش بنیان، دانشگاهها و غولهای فناوری سراسر دنیاست که ضمن معرفی ابتکارعملهای جدید خود، مشتریان بیشتری پیدا کنند.

پیش بینی می شود نمایشگاه امسال که البته یک غایب بزرگ یعنی اپل دارد، رکورد تاریخی بازدیدکنندگان در سال گذشته را بشکند.

یکی از ویژگیهای نمایشگاه امسال که نسبت به سایر دوره های قبلی با جدیت بیشتری دنبال می شود، برگزاری کنفرانس ها و نشست های تخصصی در زمینه توسعه به کارگیری خلاقیت در فناوریهای نوظهور و بازاریابی گسترده در این باره است.

همچنین بخش ویژه ای به شرکتهای دانش بنیان و مؤسسات برآمده از دل دانشگاهها اختصاص داده شده تا محققان جوان و باتجربه به تبادل اطلاعات بپردازند.

به عقیده کارشناسان در نمایشگاه امسال تجهیزات الکترونیکی مصرفی، انبوهی از فناوری های نوظهور در کنار محصولات به روزشده ای ارایه می شوند که در گذر زمان و درحالی که تنها مدت کمی از ظهور آنها گذشته، با ساختار کوچکتری ارایه می شوند که از آن جمله می توان به پهپادها اشاره کرد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/05/3/1960001.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×