» عمومی » فناوری اطلاعات » 3 برابر شدن سرعت اینترنت در آمریکا از سال 2011 / وقتی سرعت واقعی دانلود 60 مگابیت بر ثانیه است
فناوری اطلاعات

3 برابر شدن سرعت اینترنت در آمریکا از سال 2011 / وقتی سرعت واقعی دانلود 60 مگابیت بر ثانیه است

دی 14, 1394 0012

متوسط سرعت اینترنت در آمریکا از سال 2011 سه برابر شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، با تشکر از سرویس‌های ویدئویی استریمینگ نظیر نتفلیکس، اپراتورهای اینترنتی در آمریکا با سرعت بیشتری رقابت برای بالا بردن سرعت کاربران اینترنت خود را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

از سوی دیگر حرص پهنای باند بیشتر و سرعت بالاتر، باعث راضی بودن کاربران آمریکایی شده و اداره FCC در گزارش جدید خود اعلام کرده که متوسط سرعت اینترنت کاربران این کشور در دوره 3 و نیم ساله بیش از 3 برابر شده است.

در این گزارش {لینک} به‌صراحت آمده است که تا سپتامبر 2014 متوسط سرعت کاربران به 31 مگابیت بر ثانیه رسیده که در مقایسه با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه در سال 2011 رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

بر این اساس بالاترین سرعت اینترنت در دسترس کاربران در سال 2011 بین 12 تا 20 مگابیت بر ثانیه بوده است که این رقم در سال 2014 به 50 تا 105 مگابیت بر ثانیه رسیده است.

«تام ویلر» رئیس هیئت‌مدیره FCC می‌گوید پیشرفت‌های سخت‌افزاری در امر شبکه‌های کامپیوتری در بالا رفتن سرعت اینترنت نقشی اساسی داشته است.

به عقیده وی سرعت بالاتر اینترنت، یعنی ابداعات و اختراعات بیشتر و اختراعات بیشتر یعنی بیزینس های جدید و چرخش موتورهای اقتصاد و درنهایت همه این عوامل باعث بالاتر رفتن سطح زندگی مردم کشور می‌شود.

گفته می‌شود 60 درصد از ترافیک اینترنت مربوط به ترافیک فایل‌های ویدئویی است که این رقم در سال 2019 به 80 درصد خواهد رسید و همه‌چیز ویدئویی می‌شود.

در بخش سرعت دانلود نیز Cablevision با سرعت 60 مگابیت بر ثانیه، ورایزون و Charter با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه، Cox با سرعت 40 مگابیت بر ثانیه و Comcast نیز با سرعت دانلود 35 مگابیت بر ثانیه پرچم‌داران سرعت دانلود برای کاربران خود هستند.

در بخش مقایسه میان ایالات مختلف آمریکا نیز باید گفته شود نیوجرسی با 57 مگابیت بر ثانیه و آیداهو با 14 مگابیت بر ثانیه بیشترین و کمترین متوسط سرعت اینترنت رادارند.

با همه این اوصاف امریکا در مقایسه با سایر کشورها همچنان رنک خوبی ندارد و مثلاً در سال 2013 رنگ 25 را داشته است و از کشورهایی مانند فرانسه، کانادا، آلمان و ژاپن عقب بوده و کمی جلوتر از برزیل و شیلی و مکزیک پیش می‌رود.

انواع سرویس های اینترنتی تبلیغ شده توسط کمپانی های امریکایی

 

تبلیغ حداکثر سرعت ارائه شده اینترنت توسط کمپانی ها

 

سرعت واقعی دانلود (جدول زیر)

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×