» عمومی » فرهنگی ادبی » شاکی محمود کریمی رضایت داد!
فرهنگی ادبی

شاکی محمود کریمی رضایت داد!

دی 21, 1392 1010

به گزارش سایت  شمس شهرستان مبارکه و به نقل از مهر ،ماجرای تیراندازی محمود کریمی، مداح معروف، در یکی از اتوبان های تهران هنوز خبر ساز است. پس از بیانیه ای که امروز خانه مداحان در حمایت از کریمی ، منتشر کرد، خبری مبنی بر اعلام رضایت شاکی محمود کریمی، روی خروجی یکی از پایگاه های خبری قرار گرفته است.

 هفته پیش خبر تیراندازی محمود کریمی به یک خودروی سواری در اتوبان شهید بابایی تهران، دهان به دهان چرخید و به خبرگزاری های رسمی کشور هم رسید. بعضی مداحان از او دفاع کردند و سردار رادان اعلام کرد که کریمی مجوز حمل اسلحه داشته است و امروز هم خانه مداحان در بیانیه ای از کریمی دفاع کرد. اما امروز سایت پارسینه در خبری اعلام کرده که شاکی این پرونده رضایت داده است.

به گزارش پارسینه فردی که پیش از این درپی شکایت از محمود کریمی در اتوبان بابایی به اتهام تیراندازی از او شکایت کرده بود ، دقایقی پیش در دادسرای ناحیه یک تهران از شکایت خود اعلام گذشت کرد.

این فرد گفته است: «به دلیل تعلقاتی که به اهل بیت(ع) دارم و محمود کریمی نیز یکی از مداحان اباعبدالله الحسین(ع) است از شکایت خود گذشتم . ساعتی پیش با حضور در دادسرای ناحیه یک با آقای محمود کریمی دیدار کردم و مشخص شد این اتفاق یک سوءتفاهم بوده است. اینجانب با تکذیب تمامی ادعاهای مربوط به این حادثه که  از زبان من نوشته شده بود، اعلام می کنم هیچ شکایتی از اقای محمود کریمی نداشته و رضایت خود را در حضور سرپرست دادسرای ناحیه یک اعلام می کنم.»

البته خانه مداحان در بیانیه اش تمام این ماجرا را بهانه‌ای برای نشانه گرفتن هیئتهای عزاداری دانسته است. در بخشی از این بیانیه آمده:«حاج محمود کریمی» را همه محبان اباعبدالله الحسین(ع) خوب می شناسند . سال هاست که با روضه های او بر مصیبت های اهل بیت(ع) اشک ریخته اند و با دم های سینه زنی اش شور گرفته اند و به سینه زده اند . با نوای محزون مناجات هایش ، دست ها را رو به آسمان برده اند و «العفو» گویان ، شب های روشن قدر را به صبح رسانده اند و با نغمه های مولودی خوانی اش ، هم کلام فرشتگان به آل الله تهنیت گفته اند…

آن چه در پس پرده ماجرای رخ داده می گذرد ، نشانه گرفتن هیئت های عزاداری و اصل و فلسفه قیام عاشوراست . ارزش هایی که سال هاست در تار و پود ایرانیان ریشه دوانده و حالا هیزم شایعه و افترا است که از گوشه و کنار به خیال آتش افروزی بر بغض و کینه از دستگاه عزاداری سیدالشهدا جمع می شود.

رنج بار تر این که علاوه بر دشمنان آگاه و قسم خورده ، پای بعضی دوستان نادان نیز به این ماجرای هیزم کشی و آتش افروزی باز شده است.

در این که اگر خطایی رخ داده موضوع باید در مراجع رسمی قضایی رسیدگی شود هیچ شکی نیست اما تردیدها جایی رخ می نماید که بدون تشکیل دادگاه ، بررسی کافی و روشن شدن حقایق ، این ماجرا را بهانه هجمه به ارزش های عاشورایی و دستگاه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می کنند. آیا به بهانه ماجرایی که هنوز جزئیات و علتش در مراجع قضایی بررسی و اعلام نشده ، باید بساط ذکر و ذاکر و مصیبت بر اهل بیت (ع) را برچید ؟»

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×