» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » برنامه های ویژه روز بزرگداشت قشر بسیج رسانه همراه با تجلیل از شهید شاخص رسانه سال 94 در شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برنامه های ویژه روز بزرگداشت قشر بسیج رسانه همراه با تجلیل از شهید شاخص رسانه سال 94 در شهرستان مبارکه

دی 13, 1394 009

مسئول بسیج رسانه شهرستان مبارکه گفت: همزمان با 21 دیماه سالروز شهادت شهید رهبر که به‌نام روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده برنامه های متنوعی درشهرستان مبارکه اجرا می شود.

علیرضا اسلامی فر با اعلام این مطلب افزود: 21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگارشهید غلامرضارهبر از شهدای رسانه که در سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید، به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.
اسلامی فر افزود: به همین مناسبت بنا داریم با مشارکت و حضور اصحاب رسانه برنامه های مختلفی در سطح استان اجرا کنیم که محوریت همه این برنامه ها تجلیل از اصحاب رسانه و نکوداشت مقام شامخ شهدای عرصه رسانه است.
وی با بیان اینکه شهید شاخص بسیج رسانه شهرستان مبارکه در سال 93 رزمنده شهید سید احمد سجادوست می باشد که در امر تهیه خبر و گزارش جهت انعکاس در سیمای استان در دهه 1360 فعالیت داشته است ، اذعان کرد : مقرر گردیده است در نشست اصحاب رسانه شهرستان از خانواده معظم این شهید والامقام تجلیل به عمل آید.
مسئول بسیج رسانه استان شهرستان مبارکه همچنین تعداد شهدای عرصه رسانه شهرستان را هفت نفر ذکر نمود ، که مقرر شد همزمان با شهدای هنرمند شهرستان یادواره ای با عنوان “شهدای عرصه هنر و رسانه” ازاین عزیزان تجلیل به عمل آید
اسلامی فرخاطرنشان کرد: همایش ویژه روز بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه شهرستان همراه با تبیین نظرات صاحبان اندیشه و اصحاب رسانه روز سه شنبه 22 دی ماه ساعت 15 در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج رسانه شهرستان مبارکه همچنین یادآور شد: در همایش استانی روز بسیج رسانه که روز یکشنبه بیستم دیماه در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار خواهد شد جمعی ازشورای قشر و فعالان بسیج رسانه شهرستان نیز حضور خواهند داشت
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: کارگاه آموزش خبر نویسی در دهه اول اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و همه افرادی که عضو این کانون بوده همچنین بسیجیان علاقه‌مند به این عرصه می‌توانند در این کلاس ها شرکت نمایند.

basij resane

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×