» اخبار ایران و جهان » عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی شیخ نمر را به شهادت رساند
اخبار ایران و جهان

عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی شیخ نمر را به شهادت رساند

دی 12, 1394 009

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اقدامات شتاب‌زده آل‌سعود از جنایات داعش بدتر است، گفت: عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی، شیخ نمر را به شهادت رساند.

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام آل‌سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، گفت: این جنایت رژیم آل‌سعود که بدتر از جنایت داعش است را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به این که این اقدام غیرانسانی، غیردموکراتیک و قرون وسطایی تلقی می‌شود، افزود: معتقدیم چنین اقدامی بدعتی برای صدور احکام مشابه درباره علمای جهان اسلام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اقدام رژیم آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و یارانش با جنایات رژیم صهیونیستی مشابه است و به نظر می‌رسد عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی به این‌ اقدام دست زده است.

نقوی حسینی گفت: این اقدامات شتاب‌زده نشان دهنده شکست‌های پی در پی رژیم آل‌سعود در سیاست‌های مداخله‌جویانه آنها در کشورهای یمن، سوریه و عراق است.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه آل‌سعود در معرض سقوط است و به همین دلیل دست به این چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زند، خاطرنشان کرد: جهان اسلام نسبت به اقدام عربستان عکس‌العمل نشان خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام رژیم آل‌سعود آنها را در جهان اسلام منزوی کرده و باعث می‌شود شعله‌های این آتش، حکومت آل‌سعود را در خود ببلعد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/01/05/3/743660.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×