» عمومی » علمی آموزشی » فرصت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری۹۳ فراهم شد
علمی آموزشی

فرصت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری۹۳ فراهم شد

دی 21, 1392 1012

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، فرصت مجددی برای داوطلبان‌ متقاضي‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري که در زمان مقرر (۱۶/۹/۹۲ لغايت ۲۹/۹/۹۲) موفق به ثبت نام نشده‌اند، فراهم شد.
بر این اساس داوطلبان‌ براي‌ پذيرش دانشجو در دوره‌هاي‌ روزانه‌، نوبت دوم، نيمه حضوري، مجازي و بين الملل دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال ۱۳۹۳ و همچنين متقاضيان تحصيل در كد رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه پذيرش در آنها درسال ۹۳ براساس آزمون صورت می گیرد، می توانند براي‌ ثبت نام و شركت‌ در آزمون‌ سراسری سال 93 از روز شنبه سوم اسفندماه‌ ۱۳۹۲ تا روز سه شنبه ششم اسفندماه‌ از طريق شبكه اينترنتي سازمان سنجش آموزشی کشور اقدام به ثبت نام نمایند.
داوطلباني كه در زمان مقرر سازمان سنجش (۱۶/۹/۹۲ لغايت ۲۹/۹/۹۲) نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند در این تاریخ مجاز به ثبت نام مجدد نمي باشند و مي توانند در تاريخهاي فوق نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامي و در صورت نياز نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.
گفتنی است اطلاعيه تكميلي ثبت نام در این آزمون در نشريه پيك سنجش مورخ ۲۸/۱۱/۹۲ درج خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اصلاحیه سازمان سنجش می توانند به سایت این سازمان به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه نمایند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×