» اخبار ایران و جهان » دعا کنیم کودکان در بستر خشونت فرصت لبخند به زندگی پیدا کنند
اخبار ایران و جهان

دعا کنیم کودکان در بستر خشونت فرصت لبخند به زندگی پیدا کنند

دی 11, 1394 0014

سخنگوی وزارت خارجه در آغاز سال نو میلادی دلنوشته تلگرامی منتشر و در آن تاکید کرد: آغاز سال نو میلادی بهانه‌ای است برای اینکه دعا کنیم تا کودکان در بستر اشغال و خشونت فرصت زندگی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین جابرانصاری در آغاز سال نو میلادی دلنوشته تلگرامی منتشر و در آن تاکید کرد: آغاز سال نو میلادی بهانه‌ای است برای اینکه هم دعا کنیم و هم تلاش تا کودکان در بستر اشغال و خشونت، فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.

متن دلنوشته سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه به شرح زیر است:

سال نو ۲۰۱۶ میلادی در حالی آغاز می شود که ملت فلسطین در پی دهه ها مبارزه آزادیبخش هنوز در آرزوی استقلال و رهایی از اشغال و پی آمدهای تروریسم دولتی اسرائیل به سر می برد و منطقه غرب آسیا و در مقیاسی دیگر جهان نیز خسته از سیاست های مداخله جویانه، یکجانبه و خودسرانه قدرتهای بین المللی و امواج تروریسم و افراط گرائی کور همچنان گرفتار تبعات بحران های سیاسی و اجتماعی گسترده ای است که زمین و زمان را فرا گرفته است. آغاز سال نو میلادی بهانه ای است برای اینکه هم دعا کنیم و هم تلاش تا کودکانی که در بستر اشغال و خشونت و در دل آتش و خون متولد و بزرگ می شوند فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/08/3/1897772.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×