» اخبار ایران و جهان » هاشمی رفسنجانی: بلایی که دولت قبل بر سر کشور آورد از خسارات جنگ‌بدتر و عمیق‌تر بود
اخبار ایران و جهان

هاشمی رفسنجانی: بلایی که دولت قبل بر سر کشور آورد از خسارات جنگ‌بدتر و عمیق‌تر بود

دی 10, 1394 0012

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تمسخر اعتقادات مردم به امام زمان (عج) و آسیب رساندن به جایگاه ولایت فقیه را از نتایج دولت قبل دانست و گفت: بلایی که آن زمان بر سر کشور آمد از خسارات جنگ‌بدتر و عمیق‌تر بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهمترین‌سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از دبیران احزاب، مدیران مسؤول مطبوعات، معلمان و فعالان سیاسی استان خوزستان به این شرح است:
** { در هشت سال دولت قبل } بلایی بر سر کشور آوردند که آثار آن حتی در ابعادی از خسارات جنگ بدتر و عمیق‌تر بود.
** تمسخر اعتقادات مردم به امام زمان(عج)، آسیب رساندن به جایگاه ولایت فقیه و تلاش برای ناکارآمد نشان دادن روحانیت از نتایج آن دوران است و یارانه را پول امام زمان می‌خواندند و متأسفانه بسیاری از رسانه‌های همسو هم آن حرف‌ها را منتشر می‌کردند.
** حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برخاسته از هوشیاری انقلابی آنان است و علی‌رغم القائات و تبلیغات سوء و همه جانبه عمده رسانه‌ها و روزنامه‌های فراوان، سایت‌ها و خبرگزاری‌های زیاد حتی رسانه ملی، مردم تصمیم خود را به رغم خواست آنها گرفتند.
** برجام می‌تواند سرانجام خوبی برای بخشی از مشکلات باشد و اگر تعهدات آن عاقلانه و با نظارت اجرا شود، یکی از نتایج آن برای کشور، برگشت اشتغال است.
**همه مردم باید از جهت ملی در این انتخابات {انتخابات هفتم اسفند} شرکت کنند که هم اعتبار بین‌المللی کشور بالا می‌رود و هم نشاط اجتماعی و سیاسی همه جای ایران را فرا می‌گیرد.
**خانم‌ها که توانایی‌های خود در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی را ثابت کرده‌اند، به عنوان نیمی از افراد جامعه، نشان داده‌اند که ایران و انقلاب برای آنان مهم است.
**باید برای استفاده درست از نفت که سرمایه ملی و مربوط به همه نسلهاست، برنامه‌ریزی کرد و نباید بگذاریم دشمنان از نفت به عنوان حربه‌ای سیاسی استفاده کنند.

http://images.khabaronline.ir/images/2015/12/position50/15-7-15-10401811.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×