» اخبار ایران و جهان » تداوم بارش‌ها در کشور در یکشنبه
اخبار ایران و جهان

تداوم بارش‌ها در کشور در یکشنبه

دی 21, 1392 1010

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در نواحی جنوب غرب، جنوب، غرب، مرکز و بخش‌هایی از شرق کشور در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از ایسنا ، احد وظیفه  گفت: سامانه بارشی که از جمعه شب وارد کشور شده، به تدریج از روز شنبه در جنوب، غرب، مرکز و بخش‌هایی از شرق و به صورت پراکنده در شمال غرب، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش برف و باران، وزش باد و رعد و برق در مناطق جنوبی خواهند شد.

 

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه با کاهش ابرناکی از سمت نوار غربی، بارش‌ها در مناطق شرق، جنوب شرق، جنوب و مرکز کشور تداوم خواهد داشت.

 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، این سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

 

وظیفه با بیان اینکه در 24 ساعت آینده خلیج‌فارس مواج خواهد بود، گفت: در همین مدت وزش باد در استان اردبیل و سواحل غربی خزر نسبتا شدید خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها، در روز یکشنبه حداقل دما در 22 استان کشور زیر صفر خواهد بود، گفت: بر این اساس استان‌های چهارمحال و بختیاری و مرکزی با 14- درجه سانتیگراد کمترین دما را خواهند داشت.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: همچنین استان‌های هرمزگان و بوشهر به ترتیب با حداکثر دمای 18 و 16 درجه سانتیگراد بیشترین دما را در روز یکشنبه خواهند داشت.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: در روز یکشنبه آسمان تهران کمی ابری تا نیمه‌ابری و در پاره‌ای از نقاط با مه‌ گرفتگی خواهد بود و پیشینه و کمینه دما نیز شش درجه سانتیگراد و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×