» عمومی » خانواده » جیگر، ببعی، آقای هم‌ساده، پسر عمه‌زا و فامیل دور عروسک شدند
خانواده

جیگر، ببعی، آقای هم‌ساده، پسر عمه‌زا و فامیل دور عروسک شدند

دی 20, 1392 1017

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از مهر ، این چهار عروسک پرطرفدار و پر مخاطب برای عرضه در بازار در مراسم اختتامیه نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی واقع در بوستان گفتگو رونمایی شدند.

همچنین در این نمایشگاه یک بازی قدیمی و نوستالژیک نیز با عکس شخصیت‎های مجموعه “کلاه قرمزی” به بازار عرضه شد که به مرور در حال جدا شدن از خاطرات و وسایل بازی کودکان بود؛ بازی فرفره کلاه قرمزی که با بهره برداری در این نمایشگاه با استقبال روبرو شد.

به گفته روابط عمومی مجموعه “کلاه قرمزی”، امروز هادی ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا حاجیان زاده مدیر عامل کانون پرورشی کودکان و نوجوان و یکی از معاونان وزارت آموزش پرورش از غرفه “کلاه قرمزی” بازدید کردند.

“کلاه قرمزی” عروسک مشهوری است که ایرج طهماسب و جمید جبلی ابتدا برنامه تلویزیونی آن را در دهه 60 برای پخش آماده می‎کردند و بعد از آن با ساخت چند فیلم سینمایی، محبوبیت و شهرت این شخصیت و عروسک هایی که به مرور به کار اضافه شدند را افزایش دادند. کلاه قرمزی، پسرخاله، جیگر، ببعی، آقای هم‌ساده، پسر عمه زا، فامیل دور، گاوجان و… از جمله عروسک هایی هستند که چند سالی می‎شود گردهمایی آنها در مجموعه نوروزی “کلاه قرمزی” این اثر را به یکی از پرطرفدارترین برنامه های نوروزی سیما به تهیه کنندگی حمید مدرسی تبدیل کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×