» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مذاکرات ژنو ۲ بدون حضور ایران به نتیجه نمی رسد
اخبار شهرستان مبارکه

مذاکرات ژنو ۲ بدون حضور ایران به نتیجه نمی رسد

دی 20, 1392 008

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا ، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه افزود: آمریکا همواره با حضور ایران در مذاکرات ژنو۲ مخالفت کرده اما همه می دانند بدون حضور ایران این مذاکرات نتیجه نخواهد داد.
وی با بیان اینکه ایران با پایبندی به مذاکرات هسته ای به دنیا نشان داد که اهل گفت و گو و مذاکره استٰ اظهار داشت: آمریکایی ها باید بدانند ملت ایران در برابر زورگویی های آمریکا هرگز سر تسلیم فرو نمی آورند.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با طراحی توطئه های مختلف قومی، نژادی و مذهبی به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان استٰ اظهار کرد: هوشیاری و بصیرت همه مردم و خواص جامعه می تواند این توطئه های شوم را خنثی کند.
وی با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای همدلی و اتحاد همه مسلمانان استٰ گفت: میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت بهترین فرصت برای همدلی و اتحاد همه مسلمانان و پیشرفت جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام محمدی گفت: پیامبر اسلام (ص) توانست در دوران سخت جاهلیت عرب و عجم را متحد و دین مبین اسلام را در همه جوامع حاکم کند.
وی خواستار برگزاری هرچه با شکوه‌تر هفته وحدت و جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص) در سطح شهرستان شد.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه امریکا با جنایات خود دم از حقوق بشر و رعایت آن می زندٰ گفت: هرکس می تواند در مورد حقوق بشر اظهار نظر کند اما آمریکا که خود ناقض حقوق بشر است نباید در این زمینه حقی برای خود قایل باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×