» عمومی » ورزشی » داماش، پل فرار سپاهان به سوی صدر/ روز انتقام فرا رسید
ورزشی

داماش، پل فرار سپاهان به سوی صدر/ روز انتقام فرا رسید

دی 20, 1392 2012

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا ، هفته بیست و دوم لیگ برتر از روز گذشته با دیدار نفت تهران و ذوب آهن آغاز شد و فردا با برگزاری سایر دیدارها به پایان خواهد رسید.
سپاهان- داماش گیلان/ میزبانی سپاهان از تیمی که قهرمانی را از آنها گرفت
سپاهان و داماش در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
سپاهان در حالی به مصاف داماش می‌رود که پس از ۳ پیروزی پیاپی از روحیه بالایی برخوردار است و قصد دارد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی رسماً به جمع بالانشینان صدر جدول بپیوندد خصوصاً اینکه شکست روز گذشته نفت برابر ذوب آهن باعث شده است آنها در صورت پیروزی به رتبه چهارم هم صعود کنند.
سپاهان که در این بازی امید ابراهیمی را به دلیل ۳ اخطاره شدن، امین جهان عالیان را به دلیل مصدومیت و احسان پهلوان را به دلیل همراهی تیم ملی زیر ۲۲ سال در مسابقات قهرمانی آسیا در اختیار ندارد در خط هافبک با کمبود بازیکن رو به رو است و احتمالاً باز هم از امیرحسین کریمی ۱۷ ساله در ترکیب ثابت استفاده خواهد شد.
این روزها سپاهان با اتکا به بازیکنان جوانش نتایج خوبی نیز کسب کرده است و فردا مهدی شریفی ۲۱ ساله، مهاجمی است که بیش از سایر بازیکنان درون زمین بوی گل می‌دهد. او در ۳ بازی اخیر تیمش ۴ گل به ثمر رسانده است. به جز 3 بازیکنی که به صورت قطعی در ترکیب سپاهان قرار ندارند هادی عقیلی نیز با مصدومیت مواجه است که البته به گفته پزشک سپاهان احتمال رسیدن او به بازی با داماش زیاد است.
بازی با داماش برای سپاهانی‌ها یادآور خاطرات تلخ دیدار فصل گذشته دو تیم در رشت است جایی که سپاهان با شکست برابر این تیم عملاً شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد هرچند بعداً با پیروزی برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی باعث شد خیابان‌های اصفهان تا چند شب شاهد جشن هوادارانش باشد.
در آن بازی عملکرد پرانتقاد احسان حاج صفی باعث به وجود آمدن شایعاتی پیرامون ارتباط او با قلعه نویی شد هرچند تمدید قرارداد ۲ ساله او با سپاهان خط بطلانی بر همه این شایعات کشید. او حالا بیشتر از سایر بازیکنان سپاهان برای درخشش در این بازی انگیزه دارد زیرا می‌خواهد شخصاً انتقامش را از داماشی که این روزها اصلاً حال و روز خوشی ندارد بگیرد!
در سوی دیگر داماشی قرار دارد که پس از پیروزی در هفته نخست نیم فصل دوم نگون بختی‌هایش آغاز شد تا حدی که در ۳ بازی اخیر متحمل ۳ شکست پیاپی شده است و از این حیث درست در نقطه مقابل سپاهان قرار گرفته است.
آنها در این فصل با این عملکرد قطعاً به جمع فانوس به دستان اضافه خواهند شد و برای کسب حداقل امتیاز طبیعتاً دست به یک بازی دفاعی می‌گذارند تا روزنه‌های نفوذ مهاجمان سپاهان را ببندند.
در داماش روح الله سیف اللهی، یکی از بهترین هافبک‌های این تیم به دلیل اخراج در بازی قبل غایب است و قطعاً این امر کار داماشی‌ها را سخت می‌کند.
داماش در صورت پیروزی در دیدار فردا می‌تواند از رتبه یازدهم تا رتبه نهم صعود کند اما در صورت شکست فقط احمالاً سقوط یک پله‌ای اش وجود دارد.
ترکیب احتمالی:
سپاهان: 
رحمان احمدی، علی حمودی، علی احمدی، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، اروین بولکو، امیرحسین کریمی، علی کریمی، یعقوب کریمی، حسین پاپی و مهدی شریفی
داماش گیلان: میلاد فراهانی، ابوالفضل حاجی زاده، علی رضا نظیف کار، ابوذر رحیمی، امین متوسل زاده، مصطفی حاجتی، مجید خدابنده لو، مسعود حسن زاده، محمد مختارى، هادى محمدى، سعيد قدمى.
گفتنی است در حساترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان رده دومی در استادیوم تازه تاسیس غدیر اهواز میزبان پرسپولیس رده سومی خواهد بود. دیداری که قطعاً می‌تواند جذاب باشد.
برنامه کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر به شرح زیر است:
پنجشنبه ۱۹ دی

نفت صفر– ذوب آهن یک
شنبه ۲۱ دی 
ملوان – مس کرمان ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه تختی انزلی
سپاهان – داماش گیلان ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه فولاد شهر
استقلال – استقلال خوزستان ساعت ۱۶:۴۰ ورزشگاه آزادی
فجرشهید سپاسی- صبای قم ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه حافظیه شیراز
گسترش فولاد تبریز – راه آهن ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه اختصاصی گسترش
سایپا – تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه انقلاب کرج
فولاد خوزستان – پرسپولیس ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه غدیر اهواز

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×