» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ضرورت کاهش جمعیت کیفری اصفهان / خسروی در زندان اسدآباد مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

ضرورت کاهش جمعیت کیفری اصفهان / خسروی در زندان اسدآباد مبارکه

دی 20, 1392 009

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از تسنیم، احمد خسروی در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه مجتمع رفاهی پیش ملاقات اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان اصفهان که در زندان اسد آباد مبارکه برگزار شده بود، اظهار کرد: استان اصفهان با این وسعت و جمعیت نیازمند ایجاد چنین مکانی بود و باید پیگیری شود تا همه بخش های این پروژه تکمیل شود تا بتوانیم بار زندانهای استان را سبک‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف کاری من در آغاز فعالیت این بود که با همه بررسی های انجام شده در برخی شعب دادگستری تراکم پرونده ایجاد شده است، افزود: این تراکم سبب پیچیده شدن روند اطاله دادرسی شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با توجه به اینکه در تلاش هستیم تا میزان پرونده های موجود در دادگاه ها را کاهش دهیم، تصریح کرد: در 3 ماهه گذشته 8 هزار پرونده از تعداد پرونده های موجود در دادگستری کسر شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه از این 8 هزار پرونده، 6 هزار پرونده آن به مربوط به محاکم بوده است، بیان کرد: در میان این پرونده ها 3 هزار و 500 پرونده از پرونده های مسن بوده و 2 هزار پرونده دیگر مربوط به اجرای احکام بوده است.

خسروی با بیان اینکه اولویت دیگر کاری من این بود که از طرح کاهش جمعیت کیفری استان را اجرا کنیم، خاطرنشان کرد: البته این طرح به معنای این نیست که با متهمان و مجرمان مماشات کرده و در امنیت شهروندان اخلال ایجاد کنیم بلکه به یقین با افرادی که سارق حرفه ای، قاچاقچی، کلاهبردار و موارد دیگر هستند به صورت جدی برخورد می کنیم.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×