» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام شهردار و رييس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت ميلاد پيامبر اكرم (ص)، هفته وحدت و نهم ديماه روز بصيرت
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام شهردار و رييس شوراي اسلامي شهر مباركه به مناسبت ميلاد پيامبر اكرم (ص)، هفته وحدت و نهم ديماه روز بصيرت

دی 7, 1394 0021

شهردار مباركه در پيامي به مناسبت ميلاد پيامبر اكرم (ص) هفته وحدت را به تمامي مسلمانان جهان تبريك گفت

متن اين پيام به شرح زير است:با كمال خرسندي سالگرد ميلاد فرخنده و پربركت پيامبر رحمت، عزت و كرامت، خاتم‌الانبياء حضرت محمدبن عبدالله صلي‌الله عليه و آله را به عموم مسلمانان جهان ،اهالي محترم شهر مباركه و همكاران محترم صميمانه تبريك مي‌گويم.

محمد صلي‌الله عليه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهي، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهي و پيام آور صلح، دوستي و برادري مي‌باشد.

وجودش سراسر رحمت و بركت براي همه مردمان و محل تلاقي همه مسلمانان با مذاهب، اقوام و نژادهاي گوناگون مي‌باشد.

امروز پاسخ به نداي پيامبر رحمت مبني بر تحكيم و تقويت برادري، همدلي و صميميت ميان امت اسلام مهمترين مسئوليت‌هاي نخبگان و رهبران جهان اسلام مي‌باشد.

نداي ملكوتي «اطيعوالله و رسوله ولا تنازعوا فتشغلو و تذهب ريحكم» (انفال ۴۶) و يا «واعتصموا بحبل‌الله جميعا ولا تفرقوا» (آل عمران ۱۰۳) كه رد هر گونه اختلاف و تفرقه ميان امت محمد صلي‌الله عليه و آله و دستور به تحكيم صميميت، همدلي و برادري است، جان‌ها و دل‌هاي مشتاق هر مسلماني را مي‌نوازد.

امروز بزرگترين منكر در ميان امت اسلامي ايجاد اختلاف و درگيري ميان برادران ديني است و ضروري‌ترين معروف دعوت به وحدت،‌ انسجام و يكپارچگي در مقابل ظلم، استكبار و صهيونيسم مي‌باشد.

اينجانب يكبار ديگر ضمن تبريك اين مناسبت فرخنده ، از خداوند منان عزت،‌سربلندي و رستگاري امت اسلامي را مسئلت دارم.

تبريك رييس شوراي اسلامی شهر مبارکه بمناسبت ميلاد پيامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)

فرا رسيدن ۱۷ ربيع الاول فرخنده ميلاد مسعود رسول مهرباني و عدالت و مبشر آگاهي و حكمت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص) و آغاز هفته وحدت و همچنين ميلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع)، مؤسس مذهب جعفري و ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت بر تمامي مسلمين تبريك و تهنيت باد.

ربيع، ماه بركت و فزوني و زيبايي است و تجلي انوار الهي در اين ماه پرخير و بركت، ولادت با سعادت پيامبر عظيم الشأني است كه با انوار رخسار و جمال منورش جهان تاريك را روشنايي ديگر بخشيد.

اميد است به بركت اين ايام مبارك كه از عطر ولادت پيامبر عظيم الشأن اسلام و فرزند دلبندش امام جعفر صادق(ع) سرشار است بتوانيم در ادامه مسير خدمت رساني به مردم خوب و شريف اين مرز و بوم توفيق يافته و در اين روزهاي ملكوتي دعا مي كنيم عنايت خداوند متعال همچنان شامل حال همه ي مسلمين جهان گردد.

http://mobarakeh.ir//dorsapax/Data/Sub_0/File/10000555541.jpg

پيام تبريك رئيس شوراي اسلامي شهرمباركه به مناسبت ولادت پيامبر اكرم (ص)

حضرت محمد (ص) پيامبر رحمت، فخر آسمان و زمين است كه در طول تاريخ بشري هيچ شخصيتي همچون حضرت محمد (ص) مورد توجه انديشمندان و متفكران نبوده است بي شك وجود مبارك او كه اشرف انبياء و اشرف مخلوقات است چون نگيني درخشان بر تارك عالم وجود نور افشاني مي كند او كه معلم بزرگ هدايت و معنويت است با اخلاقي نيكو كه قرآن از آن تعبير به “خُلق عظيم” دارد آن چنان سايه مهر و محبتش را بر سر همگان گسترده كه نه تنها يارانش شيفته و شيداي اويند كه دشمنانش نيز در برابر لطف و رحمت او شرمگين و سر افكنده اند.

اينجانب با تبريكِ ولادت با سعادت خاتم الانبياء؛ خير المرسلين پيامبر عطوفت و رأفت و رحمت ،حضرت محمد (ص) را به همشهريان محترم تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

http://mobarakeh.ir//dorsapax/Data/Sub_0/File/2503835555737.jpg

شهردار مباركه در پيامي فرا رسيدن نهم ديماه را به شهروندان مباركه تبريك گفت

مهندس شرفا در اين پيام گفت: حماسه نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۹ دي ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به حساب مي آيد .

حماسه ۹ دي نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمي است كه تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده اند و با صداي رسا اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد.

روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد.

در اين روز ماندگار و تاريخي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حماسه اي ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(دامت بركاته) را شاد ساخت

ايشان در پايان افزود : اين ايام كه در آن مشروعيت سياسي نظام اسلامي ايران با حضور خودجوش دهها ميليوني مردم به جهانيان اعلام گرديد را به همه شهروندان عزيز تبريك مي گويم و اميد است با اتحاد و همدلي، شاهد شكوفايي هر چه بيشتر ميهن اسلاميمان باشيم.

نهم ديماه روز شكرگزاري از نعمت ولايت فقيه و وحدت آحاد مردم در ايران

رييس شوراي اسلامي شهر مباركه با اشاره به نهم ديماه روز بصيرت، گفت: حماسه نهم دي ماه روز شكرگزاري از سه نعمت اصلي حماسه سازي امام حسين (ع) در قيام عاشورا، ولايت فقيه و وحدت مردم است.

خليل طاهري ضمن تبريك فرارسيدن روز حماسه عظيم نهم دي اظهار داشت: حماسه نهم دي ماه تجلي حضور پر شور و شعور و آگاهانه آحاد مردم در حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و به عنوان روز ميثاق ملت ايران با ولايت و رهبري به شمار مي رود.

طاهري با بيان اينكه همه بايد قدردان و شكرگزار نعمت دين اسلام و زندگي در كشور ايران و در سايه ولايت فقيه باشيم، افزود: دين مبين اسلام به واسطه پيامبر اكرم بوجود آمد و به واسطه امام حسين (ع) ماندگار شد و همواره در طول تاريخ قيام عاشورا حماسه ساز بوده است.

وي با اشاره به بيانات امام خميني (ره) درباره انقلاب اسلامي گفت: رمز بقاي انقلاب اسلامي همان انگيزه الهي و وحدت مردم به عنوان رمز پيروزي انقلاب است.

طاهري با تاكيد بر اينكه وحدت مردم فهيم ايران همواره نقشه هاي دشمنان انقلاب اسلامي را نقش بر آب كرده است، افزود: نظام ما پس از گذشت سي و هفت سال از پيروزي انقلاب اسلامي بحران هاي بسياري را پشت سر گذاشته و نعمت ولايت فقيه مانند نخ تسبيح به عنوان نگهدارنده اركان مختلف نظام اسلامي هستند كه نقش اصلي و اساسي را در مديريت بحران ها، حفظ نظام و پيشبرد انقلاب اسلامي داشته اند.

رييس شوراي اسلامي شهر مباركه تصريح كرد: نهم دي روز قدرداني از نعمت ولايت فقيه، وحدت و بصيرت مردم و همچنين قدرداني براي تمام نعمات الهي و تذكر به يكديگر براي شكرگزاري به درگاه الهي است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×