» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آيين تكريم و معارفه معاونت اداري و مالي شهرداري و مديرعامل سازمان اتوبوسراني مباركه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آيين تكريم و معارفه معاونت اداري و مالي شهرداري و مديرعامل سازمان اتوبوسراني مباركه

دی 7, 1394 1113

آيين تكريم و معارفه معاونت اداري و مالي شهرداري و مديرعامل سازمان اتوبوسراني مباركه طي مراسمي با حضور شهردار، تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاونين و مديران شهرداري برگزار و سكان اين معاونت از دستان سيد حميد موسوي به سعيد ذاكري اصفهاني مدير عامل پيشين سازمان اتوبوسراني مباركه سپرده شد.

به گزارش پايگاه خبري شمس، شهردار مباركه در اين مراسم با تأكيد بر لزوم و استمرار حركت جهادي در خدمت به شهروندان و پرهيز از هر گونه گمانه زني در تغيير وضعيت ها و انتصابات در مجمو عه شهرداري گفت: اين نوع تفكر مخل خدمت در مجموعه مديريتي شهرداري مي شود.
محمد شرفا گفت: تمام همت و تلاش كاركنان در مجموعه شهرداري بايستي در راستاي ارتقاي جايگاه شهر و خدمت رساني به مردم مصروف شود و اين جابجايي ها امري عادي و طبيعي است.
وي با تاكيد بر اينكه حركت جهادي در شهرداري مباركه پايان ندارد، گفت: معاونت اداري و مالي به عنوان قلب تپنده شهرداري يكي از حوزه هايي است كه نيازمند همت مضاعف و فعاليت جهادي در رساندن شهر مباركه به جايگاه اصلي آن است.
شرفا ، با تقدير از زحمات سيد حميد موسوي طي مدت مسئوليت در حوزه معاونت اداري مالي شهرداري مباركه، گفت: اين معاونت از حوزه هاي اصلي در پويايي، حركت و اثر بخشي آن با حوزه هاي ديگر است كه جناب آقاي موسوي توانست در حد توان خود در اين راه گام بردارد.
وي گفت: تلاشهاي ايشان در اين معاونت ملموس و مشهود بود. شهردار مباركه، ارتقاي وضعيت درآمدي، جايگاه شهرداري مباركه، توجه ويژه به درآمدهاي پايدار شهرداري ، احياي ماليات بر ارزش افزوده، جلوگيري از اتلاف بيت المال و حفظ اموال و … را از جمله ضروريات نگاه معاونت اداري و مالي دانست .
وي استمرار فعاليت ها و حركت جهادي را در حوزه هاي مختلف شهرداري به ويژه در معاونت اداري مالي توسط سرپرست جديد اين حوزه را خواستار شد و گفت :حوزه معاونت اداري و مالي با توجه به اينكه با همه دستگاه ها و واحدها مرتبط است نقش موثري در ايجاد زيرساخت ها دارد .شرفا گفت: حوزه معاونت اداري مالي عقبه هوشمند و پشتوانه قابل اعتماد ساير حوزه ها است.
وي با اشاره به اينكه ساختارهاي سنتي معاونت اداري مالي را دچار روزمرگي مي كند، تصريح كرد: نبود تبيين مديريت و سياستي رو به جلو در سازمان هاي فرادستي عامل كندي حركت در لايه هاي پايين دستي و بروز مشكلات و معضلات لاينحل مي شود.
شهردار مباركه، ارتقاي بهره برداري از نيروهاي انساني و ظرفيت هاي آن، قانونمند شدن ساختارهاي تشكيلاتي و منابع نيروي انساني در شهرداري را مورد تاكيد قرارداد و گفت: اصلاح ساختارها از ديگر ضروريات شهرداري است.
وي، پيگيري و تلاش شوراي اسلامي شهر و معاونت اداري مالي در صيانت از امور حقوقي و درآمدي شهرداري در بين دستگاه ها را خواستار شد و گفت: معاونت اداري مالي در بحث هاي مالي كسب درآمدهايي را كه در شهر و سازمان ها براي اجراي امور عمراني و ساير حوزه ها مغفول مانده است پيگيري نمايد.
معاون اداري و مالي شهرداري مباركه در اين مراسم با اشاره به برخي از اهم فعاليت هاي مدت مسووليت خود، با تأكيد بر اينكه شهر مباركه براي رسيدن به جايگاه واقعي خود هنوز جاي كار دارد، گفت: حوزه هاي مختلف شهرداري هنوز جاي كار بسيار در رسيدن به اين جايگاه واقعي خود دارد وي با سفارش به در نظر گرفتن حقوق شهروندان و تكريم ارباب رجوعان از حاضرين در جلسه حلاليت طلبيد.
در ادامه سرپرست جديد معاونت اداري و مالي شهرداري مباركه با اشاره به فعاليت ها و انجام وظيفه خود در سازمان اتوبوسراني، گفت: طي اين مدت با همكاري، همراهي و مشورت همكاران خود اتفاقات خوشايندي را در اين سازمان رقم زده است .
سعيد ذاكر اصفهاني، با تاكيد بر اينكه امروز شهرداري مباركه جايگاه ويژه و خاصي در استان و كشور دارد گفت: پيشرو بودن شهرداري مباركه در استان و كشور در خصوص مباحث عمراني و خدماتي يكي از اين خدمات و جايگاه هاي ويژه است .
در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير توسط شهردار مباركه به جناب آقاي سيد حميد موسوي معاون سابق اداري مالي از زحمات ايشان تجليل به عمل آمد و پس از قرائت حكم انتصاب، جناب آقاي مهندس سعيد ذاكر اصفهاني به عنوان سرپرست اين معاونت معرفي گرديد.
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. امین

    چقدر زود مسیر پیشرفت در شهر ما طی می شود و چقدر بد است که در شهرمان انهایی که دم از بومی و گرایی میزدند ساکت و خاموش نشسته و نظاره گرند
    امیدوارم مردم در دوره بعدی شورا کسانی را انتخاب که صرف نظر تخصص و تعهد توان انجام حرف های خود را هم داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×