» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » تأکید امام جمعه مبارکه و مدیران فولاد مبارکه بر توسعه فعالیت های فرهنگی
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

تأکید امام جمعه مبارکه و مدیران فولاد مبارکه بر توسعه فعالیت های فرهنگی

دی 7, 1394 0010

حجت الاسلام محمدي نماينده ولي فقيه و امام جمعه مبارکه در جريان بازديد  از فولاد مبارکه با جمعي از معاونين، مديران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه ديدار و بر توسعه فعاليتهاي فرهنگي در منطقه مبارکه تأکيد نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شمس، در ابتداي  اين ديدار امير حسين نادري  معاون اقتصادي ومالي فولاد مبارکه گزارش مبسوطي از نقش فولاد مبارکه در اقتصاد ملي و فعاليتها و مشارکت هاي شرکت فولاد مبارکه درسطح شهرستان مبارکه ارائه نمود که مورد توجه امام  جمعه قرار گرفت.

در ادامه اين نشست امام جمعه مبارکه با اشاره به اهميت فعاليتهاي فرهنگي، هنري و آموزشي در کشور، گسترش تعامل و همکاري فيمابين فولاد مبارکه و شهرستان مبارکه را در اين زمينه خواستار شد.

ايشان همچنين در جمع نمازگزاران مسجد حجت ابن الحسن العسگري (عج) ساختمان مرکزي به دستاوردهاي  قيام امام حسين(ع) و رمز ماندگاري قيام آن حضرت اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه حدود 1260سال از شهادت امام حسين(ع) وياران با وفايش ميگذرد اما جهانيان مشاهده کردند که در اربعين حسيني ميليون ها نفر از مذاهب مختلف با جان ودل به زيارت آن حضرت مشرف شدند و خدمت گزاران به زائران حسيني نيز با چه شور واشتياقي از آنها پذيرايي کردند.

وي ايمان و توکل به خدا را رمز ماندگاري قيام امام خواند و تصريح کرد: پيروان راستين امام سوم شيعيان به يقين همواره سربلند خواهند بود.

تأکید امام جمعه مبارکه و مدیران فولاد مبارکه بر توسعه فعالیت های فرهنگی

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×