» عمومی » فناوری اطلاعات » معرفی تلفن همراه ضد آب و مقاوم در دمای 50 درجه
فناوری اطلاعات

معرفی تلفن همراه ضد آب و مقاوم در دمای 50 درجه

دی 20, 1392 009

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایسنا ، شرکت کاترپیلار که در حوزه ساخت ماشین‌آلات سنگین شناخته شده است، تلفن همراه جدیدی را طراحی کرده که بدلیل عمر طولانی باتری و مقاومت بالا، برای استفاده در شرایط سخت و دشوار بسیار ایده‌آل است.

 

تلفن همراه Cat B100 به وزن 136 گرم دارای صفحه نمایش 2.2 اینچی، دوربین سه مگاپیکسل، رادیو اف‌ام، موقعیت‌یاب جهانی (GPS)‌ و سیستم عامل اختصاصی است.

 

ویژگی برجسته این گوشی ضد آب، ضد گرما و ضد سقوط بودن آن است؛ B100 در عمق یک متری آب تا 30 دقیقه سالم می‌ماند، قادر به تحمل دمای منفی 25 تا مثبت 50 درجه سانتیگراد است و در زمان سقوط از ارتفاع 1.8 متری آسیب نمی‌بیند.

 

عمر باتری پس از هر بار شارژ 10 ساعت و در حالت آماده بکار (standby) تا 23 روز است.

 

این تلفن همراه با بهره‌مندی از میکروفون مسدود کننده نویز و بلندگوی بسیار با کیفیت، مناسب محیط‌های شلوغ و پر سروصدا مانند سایت‌های ساختمان‌سازی است.

 

برخلاف تلفن‌های هوشمند صفحه لمسی، گوشی Cat B100 مجهز به دکمه‌های بزرگی است که امکان استفاده از آن را حتی با دستکش فراهم می‌کند.

 

تلفن همراه Cat B100 که در نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی الکترونیک (CES)‌ لاس‌وگاس معرفی شده است، بزودی در اروپا عرضه خواهد شد؛ قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×