» عمومی » سرگرمی » فال روز 19 دی 1392
سرگرمی

فال روز 19 دی 1392

دی 19, 1392 1013

فال روزانه متولدین فروردین

دیشب در خوردن غذا بسیار زیاده روی کرده اید و همین مساله باعث می شود تا امروز حال خوبی نداشته باشید و لازم است قرار ملاقات های خود را لغو کنید. این مساله علاوه بر بد بودن از نظر اجتماعی، برای سلامت بدنتان نیز مضر است. باید تا اندازه ای که ظرفیت دارید غذا و خوراکی میل کنید تا دچار چنین وضعیت ناراحت کننده ای نشوید. در مورد مسایل عاطفی هم اگر می خواهید نظر فرد خاصی را به خود جلب کنید، بهترین روش حرف زدن با او است. اگر قرار است برای نخستین بار یکدیگر را ملاقات کنید، موضوعی جالب و تاثیرگذار برای حرف زدن انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

زوجی که از دوستان نزدیک شما هستند امروز مشاجره اساسی با هم خواهند داشت و برای شما دشوار است میان آنها که هر دو دوستان شما هستند، میانجگری کنید. بهتر است یا دخالت نکنید یا با احتیاط نظر دهید. هر کدام از آنها می خواهند شما طرف او را بگیرید باید مواظب باشید کاری نکنید که یکی راضی و دیگر ناراضی شود. آنها را مجبور کنید به نظرات و حرف های طرف مقابل درست گوش و صادقانه باسخ دهد. امروز فرصت این را دارید تا برای شخصی که دوستش دارید از خود و برنامه های آینده خود حرف بزنید. صادقانه و از صمیم قلب در مورد احساسات خود بگویید تا او نیز به سمت شما کشش پیدا کند.

فال روزانه متولدین خرداد

حسرت و ناراحتی از دست دادن یکی از اعضای خانواده یا عشقتان همه روز شما را در بر می گیرد. البته شما به طور ذاتی انسانی شاد هستید و می توانید بر مشکلات و ناراحتی ها غلبه کنید. اما امروز گویا این توان از شما گرفته شده است. به واسطه این احساس، جلوی تلویزیون دراز می کشید و همه برنامه ها را نگاه می کنید زیرا برای انجام کارها و مسوولیت های خود حالی ندارید. اما این دوری صبوری را به شما می آموزد. امروز می توانید با تفکرات عمیق در مورد رابطه خود و فرد موردعلاقه تان، کشف کنید او چرا این طور با شما رفتار کرده است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در خوردن و نوشیدن افراط می کنید و این برای سلامت و موقعیت اجتماعی شما به هیچ عنوان خوب نیست. اگر با دوستان خود رستوران رفته باشید و پرخوری کنید، آنها تصور می کنند شما همیشه چنین اشتهایی دارید و چندان وجهه خوبی ندارد. به کالری ها و چربی هایی که وارد بدن خود می کنید توجه داشته باشید. از نظر عاطفی همه چیز بر وفق مراد هر دو شما خواهد بود. هر دو بسیار شاد و خوشحال هستید و بودن در کنار یکدیگر را یکی از نعمت های بزرگ خدا می دانید. اگر دوست دارید در رابطه با موضوع خاصی با او حرف بزنید، باید حساسیت های طرف مقابل را در نظر داشته باشید تا نتیجه بدی حاصل نشود.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید در حال تغییر شغل خود هستید. یا شاید قصد این کار را دارید. دلیل آن نیز این است، با اینکه زیاد کار می کنید اما در حقوق شما تغییری ایجاد نمی شود و این برایتان چندان جالب نیست. البته باید همه جوانب این تغییر و جابه‌جایی را نیز در نظر بگیرید. خیلی در این امر عجله نکنید. با بررسی همه جانبه، بهترین انتخاب را داشته باشید. امروز این شهامت را پیدا می کنید تا مشکلی قدیمی را دوباره مطرح کنید و با همسر یا نامزد خود درباره آن حرف بزنید تا بالاخره حل و فصل شود. اگر بتوانید در طول این گفت‌وگو آرامش خود را حفظ کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بین خواسته های خود، اعضای خانواده و مسوولیت هایتان با تضاد بسیاری روبه رو خواهید شد. این مساله دچار تنش و استرس روحی می شود و نمی دانید که آیا می توانید آن را به راحتی برطرف کنید یا خیر. ولی نگران نباشید. شما به راحتی از عهده همه آنها بر خواهید آمد. با اعتمادبه نفس به جلو پیش بروید. امروز احساس می کنید به کمی شادی و طنز در زندگی نیاز دارید. رابطه عاطفی شما در اثر یک سوبرداشت در مسیر بدی قرار دارد. اگر بی قراری کنید و کم صبر باشید، اوضاع را از این هم بدتر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

یکی از اعضای خانواده یا فامیل دچار بیماری یا مشکلی شده است و به همین دلیل نمی توانید زیاد او را ملاقات کنید. این مساله موجب نگرانی شما می شود و هر چه با تماس می گیرید، موفق به حرف زدن با او نمی شوید. اگر نگران نباشید. او خودش به زودی در مورد مشکلش با شما حرف خواهد زد. امروز خیلی دوست دارید در مورد رابطه عاشقانه خود بیشتر فکر کنید و ببینید دقیقا در چه حالتی قرار دارد. البته این را بدانید گاهی حرف زدن در مورد مسایل بسیار موثرتر از فکر کردن به آنها است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز زمان خوبی برای سرمایه گذاری مالی نیست. شاید فردی به شما پیشنهاد وسوسه انگیزی بدهد اما توصیه می کنیم امروز هیچ کار جدی انجام ندهید. می توانید به پیشنهاد او فکر کنید اما تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید. شاید این فرصت واقعا خوب باشد. این را در چند روز آینده متوجه خواهید شد. امروز متوجه می شوید فردموردعلاقه تان در فازی نیست که شما را درک کند یا بتواند به شما قول هایی برای آینده بدهد. او از شنیدن قصه های دایمی شما خسته شده است و دوست دارد آینده روشنی برای خود متصور شود. اما شما هم باید واقع گرا باشید و اشتباه قدم برندارید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بسیار جذاب به نظر می رسید. اما از نظر خودتان چندان اهمیتی ندارد زیرا فرد دلخواهتان نیست که این همه زیبایی را ببیند و تحسین کند. اما ناراحت نباشید، غیبت او موقتی است و پس از چند روز دوباره در کنار هم خواهید بود. سعی کنید خود را با کار مشغول کنید تا درد این دوری چندان آزارتان ندهد. سعی کنید مسایل زندگی و رابطه عاشقانه خود را با دید مثبت ببینید

فال روزانه متولدین دی

امروز احساس می کنید هوش و خلاقیت شما به طور کلی از بین رفته است. به همین دلیل نمی توانید با آن کیفیتی که دوست دارید کارهای خود را انجام دهید. اما خیلی به این فکرها بها ندهید. خود را با کار مشغول کنید همه چیز به صورت خودکار پیش خواهد رفت. از اینکه از دیگران کمک بخواهید خجالت نکشید. از اینکه امروز نمی توانید تاثیری که باید را روی فرد مورد علاقه خود داشته باشید، ناراحت نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است اخلاق خوب و شادابی خود را حفظ کنید. اگر قرار است با هم حرف بزنید، آرامش خود را حفظ کنید تا بعدازظهر خوبی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید مراقب پول خرج کردن های خود باشید. هزینه های ناخواسته امروز باعث می شوند تا مبلغ زیادی از درآمد خود را هزینه کنید. البته شاید بر حقوق شما نیز افزوده شود. اما در هر صورت، باید در خرج و هزینه های خود بسیار محتاطانه رفتار کنید. اگر قصد خرید چیزی را دارید بگذارید چند روز بگذرد اگر همچنان نیاز به خرید آن را در سر داشتید، آن را بخرید. امروز کاری انجام ندهید. امروز در رابطه عاطفی خود همه چیز را باور خواهید کرد. سعی کنید خیلی هم به همه حرف ها و رفتارها اعتماد نکنید و همه توجه خود را به حرف های او اختصاص ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

ارتباط نداشتن با فرد موردعلاقه تان شما را در نوعی حس غمگینی فرو برده است. دوستانتان نیز نمی توانند این خلا را پر کنند. اما نباید خیلی در این حالت باقی بمانید. این امید را داشته باشید که او به زودی باز می گردد. واقعیت هم همین است. زمانی که در کنار نامزد/همسر خود هستید در مورد مسایل عاشقانه با هم حرف بزنید و به رابطه صمیمی خود عمق بیشتری ببخشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×