» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مصاحبه با دکتر رضوان ضیایی در حین ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - کاندیدا - مطالب ویژه

مصاحبه با دکتر رضوان ضیایی در حین ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس شهرستان مبارکه

دی 5, 1394 0035

دکتر رضوان ضیایی به عنوان داوطلب نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان مبارکه ثبت نام کرد.

در هفتمین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره نمایندگی مجلس دکتر رضوان ضیایی در حاشیه ثبت نام خود در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس ضمن معرفی خود گفت: اینجانب متولد1364  و  دکترای حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران  و ساکن اصفهان می باشم.
وی در خصوص معرفی سوابق خود اعلام کرد : در حال حاضر زیر مجموعه وزارت علوم و مدرس دانشگاه می باشم، همچنین در راستای تنقیح قوانین و پژوهشهای حقوقی همکاری گسترده ای با مرکز پژوهش های شورای نگهبان، معاونت پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و دیوان عدالت اداری کشور داشته و در حوزه  پژوهشهای حقوقی تالیفات متعددی را داشته ام.
خانم دکتر ضیایی در بیان اهداف خود از حضور در عرصه انتخابات اظهار داشت : بنده معتقدم زنان نیز باید سهم عمده اى در تعيين مقدرات کشور داشته باشند و در راستاى انجام مسئولیت اجتماعی چنانچه این توانمندى را درخود مى بينند در انتخابات شرکت نمایند. از آنجاییکه نمايندگى مسولیتى خطیر وتوامان در زمینه ملى و محلى است در این راستا می توان اهداف کلان و خرد مطرح کرد. درسطح کلان، تقویت پای بندی به حاکمیت قانون به ویژه در سطح ارگان ها و نهادهاى ادارى  و اقدام در جهت تقویت نهادهای مدنی، تعمیق پایه هاى مردم سالارى دینى بويژه تضمین حقوق و آزادى هاى شهروندان, تسامح و مدارا بويژه در فضاى سیاسى کشورجهت انسجام ملى, تقویت مشارکت زنان در جهت توسعه سیاسی, از ضروریات کشور درحال حاضر مى باشد. درسطح شهرستان نیز با توجه به پتانسيل هاى وسیعى که در همه حوزه ها وجود دارد اما متاسفانه کماکان معضلات زيادى در زمینه مسائل زیست محیطی،مسائل بهداشت و تجهیز مراکز بهداشتی شهرستان و توانمند سازی زنان شهرستان و زمینه سازی حضور نخبگان و جوانان جهت حضور در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی و اقتصادی وجود دارد که مسیر  رسيدن به افق و چشم انداز مطلوب را دشوار کرده است که گام نهادن در این مسیر و ایجاد زیرساختهای توسعه همه جانبه و فراگیر از جمله اهداف می باشد.
ایشان اعلام کردند با توجه به اینکه اینجانب درسالهاى گذشته در سایه الطاف خداوند موفق به کسب عناوین و توفیقات متعدد در زمینه های علمی و پژوهشی گردیده و  بعنوان نخبه علمى و خادم قرانى در شهرستان انتخاب شدم احساس وظیفه نموده و امیدوارم با تکيه به سوابق علمى و فعالیتهاى اجتماعى و با کمک و همراهى مردم بتوانم گامى در پیشبرد برنامه هاى شهرستان تا رسیدن به شرایط مطلوب برداریم..
خانم دکتر ضیائى در پایان اظهار نمودند، همه ما به عنوان شهروندان ایران اسلامی امیدواریم در انتخابات هفتم اسفند با مشارکت آگاهانه و فعالانه مردم و در راستای ارزشهای نظام و منویات مقام معظم رهبری در نهایت مجلسى پاکدست وناظر به معناى واقعى شکل گيرد.

 

DSC02107 DSC02091

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×