» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » کشف محموله 40 کیلویی هروئین در مبارکه / افرایش 53 درصد دستگیری در اصفهان
اخبار شهرستان مبارکه

کشف محموله 40 کیلویی هروئین در مبارکه / افرایش 53 درصد دستگیری در اصفهان

دی 19, 1392 0010

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرضا آقاخانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه مجتمع پیش ملاقات اردوگاه اصفهان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در اصفهان از ابتدای سالجاری تاکنون، اظهار داشت: طی 9 ماه گذشته میزان کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان 63 درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به تلاش پلیس برای کشف مواد مخدر افزود: احکام محکم دستگاه قضایی در مقابل مواد مخدر بسیار خوب بوده است و این در حالی است که استان اصفهان به عنوان چهارراه ارتباطی کشور در تهدید مواد مخدر قرار گرفته است که این احکام حکم بازدارنده دارد.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان در مقابله با مواد مخدر دو هدف عمده برخورد با باند مواد مخدر و نیز برخورد با کسانی که امنیت این استان را به خطر می‌اندازند مواجه است.

 

آقاخانی اذعان داشت: طی 9 ماه گذشته 53 درصد افزایش دستگیری در اصفهان داشته‌ایم که این امر به دلیل تلاش نیروی انتظامی در کنار کار فرهنگی بوده است.

 

وی اضافه کرد: کمپ‌های ترک اعتیاد و آموزش‌های چهره به چهره نیز در این زمینه بسیار مؤثر بوده است که امید می‌رود این تعامل تا پایان سال ادامه داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از کشف محموله 40 کیلویی مواد مخدر هروئین خبر داد و اذعان داشت: این محموله بزرگ مواد مخدر از داخل خودرویی که از شیراز عازم اصفهان بود، در راه مبارکه کشف و ضبط شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×