» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مصاحبه با مهندس نصیر ملت در حین ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - کاندیدا - مطالب ویژه

مصاحبه با مهندس نصیر ملت در حین ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس شهرستان مبارکه

دی 4, 1394 0028

مهندس نصیر ملت به عنوان داوطلب نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان مبارکه ثبت نام کرد.

در ششمین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره نمایندگی مجلس مهندس نصیر ملت که با همراهی همسر و فرزند خردسالشان به محل ثبت نام نامزدها مراجعه نمودند ، در حاشیه ثبت نام خود در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس ضمن معرفی خود گفتند : اینجانب چهل ساله اهل مبارکه و ساکن اصفهان ،  دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد علوم اقتصادی ،  در حال حاضر قائم مقام دانشگاه پیام نور شهرستان مبارکه می باشم.
نصیر ملت در بیان اهداف خود از حضور در عرصه انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما دارای ظرفیت های بسیاری می باشد و استان اصفهان از پیشگامان عرصه ی پیشرفت کشور در همه ادوار بوده و همیشه به توسعه کشور کمک کرده است. شهرستان مبارکه نیز دارای پتانسیل های بالقوه ای همچون صنعت ، کشاورزی و نیروی انسانی کارآزموده و متخصص می باشد با این وجود امروز با شرایط ایده آل فاصله زیادی داریم که نگاهی نو و متفاوت در این زمینه میتواند بستری تاثیرگذار در جهت پیشرفت کشور و بالطبع شهرستان مبارکه ، ایجاد کند.
یکی از اصلی ترین عوامل عدم توسعه شهرستان، عدم به کارگیری و انسجام نیرو های با تجربه، خبره و متخصص فارغ از هر تفکر و گرایشی است و نماینده می تواند این انسجام را ایجاد نموده  و تعامل لازم را برای رسیدن به این هدف در بین همه عوامل اجرایی بر قرار کند.
همچنین مجلس به عنوان اصلی ترین نهاد قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون میتواند ضمن حفظ جایگاه خود به عنوان نهادی مستقل و تاثیر گذار ، همراه و هماهنگ با دولت در ایجاد زمینه های توسعه پایدار گام بردارد . اینجانب با اتکا به شخصیتی علمی و دانشگاهی و همچنین تجربه مدیریتی و اجرایی خود ، این توانمندی را دارم که در این جایگاه مهم ، عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشم و با توجه به ارتباطی که با افراد متعهد و متخصص  دارم امیدوارم با پشتکار خود و همفکری و همراهی همه مردم در این راه خطیر ، گام های موفقی بردارم . همراهی خانواده در روز ثبت نام به دلیل باور قلبی به تحکیم  بنیان خانواده به عنوان اصلی ترین رکن سلامت جامعه و اعتقاد به مشارکت فعال بانوان در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی می باشد . و در پایان اشاره کرد که با تمام وجود پای به عرصه انتخابات گذاشته ام و اگر مردم شهرستان به اینجانب به عنوان خدمتگزار خود اعتماد کنند ، اعتماد ایشان را خدشه دار نخواهم کرد.

 

DSC_0038 DSC_0045 DSC_0068 DSC_0005 DSC_0010 DSC_0013 DSC_0032

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×