» عمومی » ورزشی » نگاه کی‌روش بالا به پایین نیست/ با یک بازی خوب کسی دعوت نمی‌شود!
ورزشی

نگاه کی‌روش بالا به پایین نیست/ با یک بازی خوب کسی دعوت نمی‌شود!

دی 4, 1394 109

مربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه نگاه کی‌روش بالا به پایین نیست گفت: برخی بازیکنان را از سال گذشته زیر نظر داشتیم و اینطور نیست که با انجام یک یا دو بازی خوب کسی به اردو دعوت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مارکار آقاجانیان با اشاره به آخرین وضعیت کارلوس کی روش که در مرخصی به سر می برد گفت: ایشان شرایط خوبی دارند و مشکل جسمانی هم ندارند. به نظرم کمی موضوع بیماری ایشان را بزرگ کردند اما مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: اعضای کادر فنی مسابقات مختلف را زیر نظر گرفته اند و قطعا در بازگشت آقای کی روش گزارش کاملی به ایشان ارائه خواهندداد تا در جریان آخرین وضعیت تیم ها و بازیکنان قرار بگیرند.

آقاجانیان که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در مورد تعاملی که بین کی روش و مربیان فوتبال ایران وجود دارد گفت: از سال اولی که ایشان وارد ایران شدند تلاش کردند تا تعامل خوبی با مربیان داخلی داشته باشند. در همین راستا نشست همفکری را هم برگزار کردند که تنها  هفت مربی در آن حضور داشتند.

وی افزود: با این حال آقای کی روش همواره بر تعامل با مربیان داخلی تاکید داشته اند و اعلام کرده اند در تمرین تیم ملی به روی مربیان باز است و حتی اگر تمرین پشت درهای بسته برگزار شود بازهم مربیان تیم های مختلف می توانند و بیایند و تمرینات را از نزدیک تماشا کنند.

آقاجانیان با تاکید بر اینکه برخی مربیان با حضور در تمرینات از نزدیک کار کی روش را زیر نظر گرفتند خاطرنشان کرد: الان چهار سال و خورده ایست که ایشان در ایران حضور دارند و بنده هم کنارشان بوده ام. این برای خود من یک دانشگاه بوده و مطالب زیادی را یاد گرفته ام.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این موضوع که عنوان شده نگاه کی روش به فوتبال ایران بالا به پایین است گفت: اصلا اینطور نیست. مربیانی که آمده اند و با ایشان صحبت کرده اند متوجه این موضوع شده اند. کی روش به فکر بالا رفتن شرایط فنی تیم ملی ایران است و اگر هم حرفی زده می شود در همین راستاست.

آقاجانیان در مورد جوانگرایی در تیم ملی گفت: این اتفاق از قبل از جام ملت های آسیا رخ دادو با اینکه ما فقط یک بازی تدارکاتی با عراق داشتیم اما آقای کی روش ریسک کرد و در همان بازی به چند جوان میدان داد که نتیجه اش را هم در طول مسابقات دیدید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پروسه جوانگرایی تیم ملی زمانبر است و چند سال است آغاز شده گفت: جالب است بدانید که بازیکنی مثل سردار آزمون را ما از زمانی که در اردوی تیم نوجوانان بود زیر نظر داشتیم. مهدی طارمی و کامیابی نیا را نیز از سال قبل زیر نظر داشتیم. اینطور نیست که یک روش با یک یا دو بازی بازیکنی را به تیم ملی دعوت کند. بازیکنان ما باید یاد بگیرند که موفقیت هایشان مداوم باشد.

مارکار آقاجانیان در مورد اینکه گفته می شود تعطیلات لیگ به خاطر کی روش است گفت: تعطیلات لیگ به خاطر روزهای فیفا صورت میی گیرد. ما حدود چهار ماه برنامه ای نداریم اما بازهم لیگ تعطیل می شود. تیم ملی تا اسفندماه برنامه ای ندارد و بازیکنان در اختیار تیم های باشگاهی خود خواهند بود.

وی در مورد شانس حضور ایران در جام جهانی گفت: در این مورد نمی شود با یک جمله اظهار نظر مشخصی کرد. کار سخت است و باید تلاش کنیم. تیم ملی نیاز به بازیهای تدارکاتی دارد تا بازیکنان جوان اماده شوند اما فعلا شرایط بازیهایی تدارکاتی فراهم نشده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/09/4/1899121.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×