» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » برگزاری گرامیداشت شهید مدافع حرم‎ در واحد شهر مجلسی
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری گرامیداشت شهید مدافع حرم‎ در واحد شهر مجلسی

دی 1, 1394 0016

مراسم گرامید اشت بسیجی شهید احمد قاسمی مدافع حرم با همت روابط عمومی وبسیج دانشجویی واحد شهر مجلسی ، در نمازخانه امام خمینی این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شمس، این مراسم با حضور دکتر ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه،سرهنگ اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی ناحیه مبارکه ، سرگرد عزیز خانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه ، ائمه جماعت ,مسئولین شهری ، استادان ،دانشجویان و کارکنان واحد شهر مجلسی برگزار شدو حاضرین با قرائت زیارت عاشورا و سوره یس ضمن طلب مغفرت و علو درجات برای شهید با ادای احترام وابراز همدردی به خانواده شهید از ایشان دلجویی نمودند.

دراین برنامه محسن قاسمی برادر شهید ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به منظور ارج نهادن به مقام شهدا و برپایی جلسه یادبود در سخنانی با بیان حالات روحی واعتقادی شهید به بیان خاطرات ایشان پرداخت .

پس از آن فرید نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید و تشکر از کلیه حاضرین در جلسه گفت: ثمره خون شهدا امنیت وآسایش کنونی کشور است . و برپایی جلسات یاد واره شهدا بر اساس بیان مقام معظم رهبری نوعی زنده نگهداشتن یاد این عزیزان است.

در ادامه سروان احمد صادقی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه مبارکه با قرائت اشعاری دروصف شهدا به ذکر مرثیه وتوسل به اهلبیت عمت و طهارت پرداخت و حجت الاسلام خضری با اشاره به آیه ((و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل ا… امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون )) به بیان میل انسان به جاودانگی پرداخت و شهدا را براساس این آیه جاوادنه دانست. و انجام هرکاری که غیر از رنگ خدایی داشته باشد را نابود شده وفانی قلمداد کرد .وی با بیان این مطلب مهمترین خصلت شهید را ایثار وندیدن خود و انجام کار برای رضای الهی دانست ومقام فیض شهادت را بسیار بلند توصیف کرد.

در پایان این مراسم با ادای احترام حاضرین به خانواده شهید خصوصا مادر و پدر ایشان لوح یاد بودی توسط مسئولین دانشگاه به ایشان اهدا شد.

احمد قاسمی مهندسی مکانیک واحد شهر مجلسی بود و در زمان تحصیل مسولیت فرهنگی   بسیج دانشجویی این واحد را برعهده داشت. ودر آذر ماه جاری در رویارویی با تروریست های تکفیری در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

 

P1180779 P1180744 P1180765 P1180766

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×