» عمومی » فرهنگی ادبی » کدام چهره‌های فرهنگی در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟
فرهنگی ادبی

کدام چهره‌های فرهنگی در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟

دی 1, 1394 0031

با آغاز ثبت‌نام از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی چهره‌های فرهنگی نیز برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ ثبت‌نام از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران و ستاد انتخابات وزارت کشور همچنان ادامه دارد،‌ در این میان برخی چهره‌های فرهنگی نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم از جمله این افراد است که امروز در چهارمین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس  از حوزه انتخابیه تهران برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده است.

محمدرضا مجیدی رئیس کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و سفیر سابق ایران در یونسکو نیز از حوزه انتخابیه بیرجند و خوسف در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده است.

علی‌ططری رئیس مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی نیز دیگر چهره فرهنگی است که برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده است. او از حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام کرده است.

سیدعلی قائم‌مقامی مدیر تولید فیلم‌هایی همچون «چ»، «رستاخیز»، «به رنگ ارغوان» و … با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.

اخباری تایید‌نشده ای هم از ثبت‌نام الهام چرخنده، هنرپیشه سینما و تلویزیون خبر می‌دهند.

پیش از این اخباری از ثبت‌نام کمال تبریزی، رخشان بنی‌اعتماد و… منتشر شده بود که همگی تکذیب شد.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/08/16/139308161751074134028224.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×