» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » ورود یک محصول جدید به بازار خودرو (+عکس)
اخبار ورزشی

ورود یک محصول جدید به بازار خودرو (+عکس)

دی 17, 1392 008

سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خودرو و کاهش تعرفه گمرکی این امکان را فراهم آورده تا محصولات جدید وارد بازار خودروی کشور شود.

به گزارش ایرنا، براین اساس خودروی میتسوبیشی لنسر 2014 روز گذشته در هتل المپیک تهران رونمایی شد و این مدل خودرو پس از 20 سال غیبت به شکل رسمی به بازار کشور بازگشت.

324550_665

این خودرو در نخستین مرحله گام با حجم موتور 1.6 لیتری و با دو گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی عرضه می شود و در ماه های آینده برنامه هایی برای فروش مدل های قدرتمند تر 1.8 لیتری (143 اسب بخار و مجهز به گیربکس CVT) نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

خودروی یادشده در کلاس خودروهای C طبقه بندی می شود و از این نظر رقبایی نظیر هوندا سیویک و کیاسراتو در بازار داخلی دارد، اما نمونه 1.6 لیتری این خودرو به لحاظ قیمت گذاری مطلوب با اختلاف قابل توجهی ارزان تر از دو خودرو یاد شده به بازار عرضه شده است.

این خودرو دارای موتوری چهار سلیندری با حجم 1.6 لیتری است و حداکثر قدرت 115 اسب بخار را دارد ضمن اینکه حداکثر سرعت آن نیز 188 کیلومتر بر ساعت است.

همچنین شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت آن حدود 11.1 ثانیه در نوع گیربکس دستی و مصرف سوخت آن نیز در سیکل شهری 7.8 لیتر، در بزرگراه حدود 4.8 لیتر و در سیکل ترکیبی آن 6.9 لیتر است که در نوع گیربکس اتوماتیک نیز 7 لیتر مصرف دارد.

در بحث ایمنی نیز این خودرو 5 ستاره EURO NCAP را کسب کرده و دارای هفت کیسه هوا، سیستم ایمویلایزر، ترمز ضد قفل ABS ، کنترل فعال پایداری و توزیع نیروی ترمز الکتریکی EBD است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×