» مطالب ویژه » معرفي برترين هاي جودوي کشور در مبارکه
مطالب ویژه - ورزش شهرستان مبارکه

معرفي برترين هاي جودوي کشور در مبارکه

آذر 28, 1394 0014

چهلمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کشور یادواره شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید. 

به گزارش پایگاه خبری شمس، این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۳ جودوکار در قالب ۳۳ تیم از استانهای مختلف به مدت دو روز در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در نهایت خراسان رضوی با یک نشان طلا، ۳ نقره و یک برنز، مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های تهران با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و البرز با یک طلا، یک نقره و یک برنز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.از سوی کمیته برگزاری وحید بنا به عنوان فنی ترین جودوکار خسرو رحیمی به عنوان  ورزشکار اخلاق و تیم استان  اصفهان به عنوان تیم اخلاق انتخاب و معرفی شدند.

در جریان مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از خانواده شهدای جودوکار مدافع حرم تجلیل شد. در ابتداي این مراسم خدابخش سرپرست فدراسيون جودو با گراميداشت ياد و خاطره شهداي حودوكار مدافع حرمين از شهيدان حاج عباس عبداللهي،سيد ميلاد مصطفوي و مصطفي شيخ  الاسلامي  به نيكي ياد كرد و از انها به عنوان افتخار جامعه جودو نام برد.

خدابخش اظهار داشت:فدراسيون به احترام اين جودو كاران كه به فيض شهادت نايل امدند اين دوره از رقابتها را به نام اين طلايه داران ايثار مزين كرد وي به خانواده شهداي جودوكار تبريك و تسليت گفت.بعد از ان مارش شهدا در سالن محل برگزاي مسابقات طنين انداز شد و ذكر صلوات حضار براي شادي روح اين شهدا فضاي معنوي در سالن حام كرد و سپس تنديس اين رويداد به نمايندگان استانهاي محل اقامت  خانواده شهدا اهدا گرديد.

شب پاياني اين مسابقات با حضور پرشور  علاقه مندان ابن رشته و مسيولين محلي برگزار شد .ايرانپور نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي ،شرفا شهردار مباركه ،عليرضا امينازاده معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش  و جوانان استان اصفهان و برخي از پيشكسوتان حودوي ايران از جمله مهمانان ويژه بودند.  مراسم آتش بازي هم پايان بخش چهلمين دوره رقابتهاي جودو قهرماني كشور بود.

نتایج کامل برترین های اوزان مختلف:

وزن ۶۰- کیلوگرم:۱- ناصر ناصری پور (خوزستان) ۲- محمدرضا صدیقی(البرز) ۳- حسن گروهی و سجاد کریمیان(توابع تهران)

وزن ۶۶- کیلوگرم:۱- علی خجسته (البرز) ۲- سینا کرمی(تهران) ۳- قاسم نوزی زاده و احسان بهرامیان (لرستان)

وزن ۷۳- کیلوگرم :۱- وحید بتا (فارس) ۲-امید تیزتک (خراسان رضوی) ۳- میلاد احمدی (البرز) و مسعود خان احمد لو(زنجان)

وزن ۸۱- کیلوگرم : ا- سعید ملایی(تهران) ۲- مسعود قوی بازو( خراسان رضوی) ۳- سبحان رسولی(تهران) و سید مصطفی حسینی(توابع تهران)

وزن ۹۰- کیلوگرم:۱- سید علی اصغر موسوی(لرستان)۲- طیب طالبی(خوزستان) ۳-سعید مرادی(قزوین) و محسن عزیزپور(ایلام)

ورن ۱۰۰- کیلوگرم:۱- رامین صفویه( قزوین) ۲- مسعود خرابات( تهران) ۳- احمد جفا کش(خراسان شمالی) و رضا جهانگیری مجد(لرستان)

وزن ۱۰+ کیلوگرم: ۱- جعفر پهلوانی(خراسان رضوی) ۲- جواد محجوب(خراسان رضوی) ۳- مصظفی آهن فروش( اصفهان) و سید حبیب الله میرزاجانی(تهران)

 

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/26/3/1883700.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×