» عمومی » ورزشی » بدترین بازی صبا بود/ دو شوت به دروازه حریف نزدیم/ باید تقویت شویم
ورزشی

بدترین بازی صبا بود/ دو شوت به دروازه حریف نزدیم/ باید تقویت شویم

آذر 26, 1394 0010

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه تیمش بدترین بازی خود را در خط حمله به نمایش گذاشت گفت: آنقدر در این بازی بد بودیم که حتی دو شوت به سمت دروازه حریف نزدیم و نتوانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: تا پشت هجده عالی کار کردیم اما داخل هجده نمی دانم بازیکنانم چه کار می کردند. همه کار کردیم اما در قسمت جلو خیلی بد بودیم و بچه های تهاجمی ما اصلا و ابدا خوب کار نکردند. استقلال امروز با زیرکی با یک گلی که نیمه اول زد بازی را اداره کرد و برد. ما بد بازی کردیم و بد بودیم نتوانستیم از این موقعیت استفاده کنیم.

علی دایی ادامه داد: ما روی یک موقعیت گل خوردیم و بعد از آن هم بد بازی کردیم. ما تیم همیشگی صبا نبودیم و در این بازی دو موقعیت گل هم ایجاد نکردیم. ما حتی دو تا توپ توی چارچوب حریف نزدیم. وقتی این اتفاق رخ داده است نمی توانم تقصیر را گردن کسی دیگر بیندازم.

وی در مورد تقویت تیمش در نیم فصل گفت: قطعا باید برای نیم فصل تیم خودمان را تقویت کنیم. امروز حضور فرید کریمی می توانست به روند هجومی ما کمک کند اما محرومیت وی این اجازه را به ما نداد. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

علی دایی در مورد اینکه تیمش با بازیکنان جوان در بالای جدول قرار گرفته است گفت: البته ما فرصت این را نداشتیم که تیم جوانی را ببندیم و از باتجربه ها استفاده کردیم. ما در ابتدای فصل این فرصت را نداشتم که همکارانم را به شهرهای مختلف و لیگ های پایین تر بفرستم تا بازیکنان جوان را انتخاب کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد داوری این دیدار نیز گفت: به نظرم داوری خوب بود و صحنه ای وجود نداشت که بخواهیم در موردش صحبت کنیم.

http://media.mehrnews.com/d/2015/12/16/4/1941309.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×