» اخبار ایران و جهان » مدیرعامل باشگا فولاد مبارکه سپاهان گفت: مدیریت هزینه های باشگاه از هم امر واجب تر است
اخبار ایران و جهان - اخبار ورزشی

مدیرعامل باشگا فولاد مبارکه سپاهان گفت: مدیریت هزینه های باشگاه از هم امر واجب تر است

مهر 15, 1392 0010

 

محمد ترابیان پیرامون حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: حضور من به عنوان مدیرعامل محبت اعضای هیئت مدیره بود و آنها تصمیم گرفتند که بنده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند، امیدوارم بتوانم به اعتماد آنها پاسخ دهم.
وی ادامه داد: مسئولان هیئت مدیره کسی را می‌خواستند که با مسائل باشگاه و شرکت فولاد مبارکه آشنایی، بر هزینه‌های باشگاه مدیریت و در کنار آن مدیریت هزینه داشته باشد، از این رو بنده تلاش می‌کنم که در این زمینه اقدامات جدی صورت دهم چراکه نمی‌خواهیم هزینه‌های سنگین داشته باشیم و باید دخل و خرجمان به هم بخورد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه عادت به مصاحبه ندارم، خاطرنشان کرد: از همین ابتدا تلاش می‌کنم که سپاهان را به عنوان یک باشگاه مطرح کنم چراکه این باشگاه اصفهانی فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه باید در رشته‌های مختلف و به عنوان یک باشگاه مطرح باشد، بنابراین در این زمینه تلاش جدی صورت می‌دهم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم فوتبال سپاهان مسیر قهرمانی خود را ادامه دهد و ما پیرامون تیم‌داری رشته‌های دیگر که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف حذف شدند، بار دیگر بررسی جدی انجام می‌دهیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×